14e speelronde

PES5

Administrator
Forumleiding
Stelletje zeikerds. Die man ademt voetbal en is gewoon bezeten van het spel en van Heerenveen. Dat bestuurlijk gedoe is hem ook niet in de koude kleren gaan zitten en hij wil gewoon heel graag dat het goed gaat. En goed gaat het nu. Een aantal wijzingen achterin en op het midden en als je die man over voetbal hoort praten, gewoon top. Man en paard noemen en hij zet het gewoon prima neer.
 

PES5

Administrator
Forumleiding
Fraaie goals trouwens van Andersen. Al is die Drommel wederom dramatisch zeg.

Net als Roda vanavond. Zo verdedigend spelen en voorin helemaal niks. Pas na rust werden ze af en toe gevaarlijk. Ook af gewisseld van Kalezic trouwens.
 

erka

Well-known member
Stelletje zeikerds. Die man ademt voetbal en is gewoon bezeten van het spel en van Heerenveen. Dat bestuurlijk gedoe is hem ook niet in de koude kleren gaan zitten en hij wil gewoon heel graag dat het goed gaat. En goed gaat het nu. Een aantal wijzingen achterin en op het midden en als je die man over voetbal hoort praten, gewoon top. Man en paard noemen en hij zet het gewoon prima neer.

En anderen maar verwijten dat ze bij Ajax direct in de verdediging schieten, hahahaha :D

Maar goed, wel mooi voor jullie dat hij het aan de praat krijgt. Maar het mag van mij ook wel een beetje minder sentimenteel bij Foppe.
 

PES5

Administrator
Forumleiding
Nee die halen gelijk andere clubs erbij.
En jij mag ook niks zeggen erka, want Grunn heeft nog niet gespeeld.

Foppe is een held en wat een heerlijk weekend zo!
 

erka

Well-known member
Nee die halen gelijk andere clubs erbij.
En jij mag ook niks zeggen erka, want Grunn heeft nog niet gespeeld.

Foppe is een held en wat een heerlijk weekend zo!

O nee, dat mocht pas als we verloren hadden. Nu denk ik dat Grunn morgen wint, dus dat wordt lastig zo dit weekend.
 

PES5

Administrator
Forumleiding
Inderdaad ja. Dus erka. Mondje maar even houden! En gevegt ook. Zeker chagrijnig omdat Terodde al weken niets laat zien.
 

gevegt

Well-known member
Inderdaad ja. Dus erka. Mondje maar even houden! En gevegt ook. Zeker chagrijnig omdat Terodde al weken niets laat zien.
Dat is de schuld van Verbeek!
En jij moet ook even een toontje lager zingen. Ik heb gisteren gvd zelfs een post voor je aangepast!
 
Bovenaan