14e speelronde

Satyr

Administrator
Forumleiding
Ach ja, die dooddoener was ook nog te verwachten. Als je kritiek hebt op iets of iemand van Heerenveen dan heb je geen idee wat er gebeurd is en ben je bevooroordeeld. En natuurlijk ook nog even de media er bij halen.

Dan is je verhaal helemaal raar. Want je bent dus blijkbaar wel degelijk goed op de hoogte van wat er bij Heerenveen speelt en toch snap je er, gezien je commentaar op Foppe, dus geen hol van?
 

PES5

Administrator
Forumleiding
Ach ja, die dooddoener was ook nog te verwachten. Als je kritiek hebt op iets of iemand van Heerenveen dan heb je geen idee wat er gebeurd is en ben je bevooroordeeld. En natuurlijk ook nog even de media er bij halen.


Dat maak jij ervan. Kritiek hebben mag. Prima zelfs. Was ook meer dan genoeg reden voor, want het is al jaren onrustig op bestuurlijk vlak. Je moet je pijlen echter wel op de juiste mensen richten en met zo'n slap, vooringenomen reactie op de persconferentie van Foppe, laat je juist zien nergens van op de hoogte te zijn. Maw, je snapt er geen reet van.
 

Keyser S?ze

New member
toch snap je er, gezien je commentaar op Foppe, dus geen hol van?

Maw, je snapt er geen reet van.

Hahaha, en dan noemen jullie mij bevooroordeeld. Kostelijk.

Maar vooral niet inhoudelijk reageren maar je pijlen richten op de boodschapper.

By the way, verreweg de meest reacties in de media zijn positief over de tranen van Foppe. Dus het verwijt dat ik de media achterna hol kan hiermee ook van tafel.
 

Mr. Wrong

New member
Dan is je verhaal helemaal raar. Want je bent dus blijkbaar wel degelijk goed op de hoogte van wat er bij Heerenveen speelt en toch snap je er, gezien je commentaar op Foppe, dus geen hol van?

Geen zin om terug te bladeren, maar dit gaat vast over de nogal overdreven, gespeelde en misplaatste tranen van Foppe, of niet?
Heeft die man nog steeds elke dag een veer in zijn reet nodig of zo?
 
Laatst bewerkt:

inhethoekje

Active member
Jaren geleden was er een docu-soap over het reilen en zeilen bij Heerenveen.
Na het zien van deze docu-soap wist ik het zeker, de man is een pedante nare betweter, de manier waarop hij steeds maar weer in beeld kwam met zijn lerarenhoofd en gesprekken met spelers, die werden toegesproken als waren ze 6 jaar oud.
De docu-soap ging niet over Heerenveen maar over Foppe.

En nu, na al die jaren gaat het weer over Foppe en niet over Heerenveen,al kan ik begrijpen dat mensen met een Heerenveenbril op dat niet meer kunnen onderscheiden , clubliefde maakt nl blind.
 

SanMark.

Well-known member
Foppe de Haan is een achterbakse matennaaier die krokodillentranen plengt na een paar aardige resultaten. Een griezel die al zijn opvolgers bij Heerenveen op een verwerpelijke manier heeft dwars gezeten. Wat een kansloos figuur. Bah.

M.a.w. een echte Fries.
 

Eef de Kip

Well-known member
En dan Ajax supporters verwijten dat ze gelijk in de verdediging schieten, die vlieger gaat dus ook niet meer op.
 

PES5

Administrator
Forumleiding
Keyser S?ze. Kom maar op met die voorbeelden. Op welke manier heeft Foppe al zijn opvolgers dwarsgezeten?

En inhoudelijk? Volgens mij leggen zowel Satyr als ik al uit waarom die tranen waren. Jij was de eerste die iets beweerde (krokodillentranen), maar ik heb je daarvoor nergens onderbouwing voor zien geven.

Foppe is Heerenveen. Simpel. Net zoals met de komst van Dirk Kuijt bij Feyenoord heeft zijn terugkeer voor schwung gezorgd. Schwung die al een tijdje uit het team was en die Lodeweges er niet meer in kreeg naar eigen zeggen.

Het gaat nu ook weer over voetbal en gerelateerde zaken. Dat is gewoon heel goed voor de club.

Het verschil met iemand als Cruijff. Kapitein op het schip ipv vanaf de vaste wal in een ivoren toren.
 

Friesland

Well-known member
Keyser S?ze. Kom maar op met die voorbeelden. Op welke manier heeft Foppe al zijn opvolgers dwarsgezeten?

Ik kom niet verder dan kritiek op Van Basten in 2004, over het selecteren van Denneboom voor een oefeninterland tegen Liechtenstein... Het is mij echter onduidelijk hoe dat als "dwarszitten" ge?nterpreteerd kan worden.
 

Jozsef

New member
En nu, na al die jaren gaat het weer over Foppe en niet over Heerenveen,al kan ik begrijpen dat mensen met een Heerenveenbril op dat niet meer kunnen onderscheiden , clubliefde maakt nl blind.

Dit dus. Ik vind 't ook getuigen van clubliefde als de Kromme weer eens zit te janken. Daar geniet ik oprecht van. Vind ik niets nep aan. Niet-Feyenoorders zullen het echter weer vreselijk vinden.
 

Keyser S?ze

New member
Hahaha, dat filmpje met Foppe wordt net zo'n running gag als Hans Kraaij jr. met zijn jasje en Huub Stevens met KLOOTZAK.
 

JMD

Well-known member
Het is wel te hopen dat Heerenveen de komende weken niet al teveel goede dingen laat zien op het veld. Anders wordt het dweilen met de kraan open.

Zaterdag is het Ajax - Heerenveen... Was onder De Haan altijd goed voor een eenvoudige Ajax-zege, dus zaterdag a.s. zit Foppe hoogstens te huilen van verdriet nadat zijn jongens kansloos zijn weggespeeld.
 

Bernardo

Well-known member
Ah, Foppe blijft dus heel het seizoen! Wie had dat verwacht! Man van zijn woord die Foppe! Wat vind zijn vrouw hier van?
 
Bovenaan