14e speelronde

Jamel

Administrator
Forumleiding
Dat noemen ze second city syndrome. Rotterdam en Nijmegen hebben daar last van weet niet hoe dat zit met Leeuwarden/Heerenveen en Deventer/Zwolle. Persoonlijk vind ik het ook extra leuk om van Nijmegen te winnen. Maar ben niet al weken van te voren bezig ermee. Andersom is dat veel meer.

Second City? Alle verkiezingen wijzen momenteel uit dat Rotterdam toch echt de beste stad van Nederland is. ;)
 

Fabian

Active member
Het is wel te hopen dat Heerenveen de komende weken niet al teveel goede dingen laat zien op het veld. Anders wordt het dweilen met de kraan open.
 

Satyr

Administrator
Forumleiding
Een kutafscheid van zijn carri?re vergelijken met een moment van aardig voetbal tegen Roda.

Nee, dat komt overeen inderdaad.

En ook jij hebt dus alleen de beelden gezien en niet gehoord waarvoor de tranen waren :duim:

Wat jij nu zegt is dat van Hooijdonk reageerde met tranen omdat ze slecht speelden tegen Heerenveen. Is toch ook niet zo?
 

Keyser S?ze

New member
Foppe de Haan is een achterbakse matennaaier die krokodillentranen plengt na een paar aardige resultaten. Een griezel die al zijn opvolgers bij Heerenveen op een verwerpelijke manier heeft dwars gezeten. Wat een kansloos figuur. Bah.
 

Fabian

Active member
En ook jij hebt dus alleen de beelden gezien en niet gehoord waarvoor de tranen waren :duim:

Wat jij nu zegt is dat van Hooijdonk reageerde met tranen omdat ze slecht speelden tegen Heerenveen. Is toch ook niet zo?

We speelden heel dat seizoen ruk. Maar daar gaat het niet om.

De Haan heeft zijn voorganger al totaal afgebrand en gaat nu zitten janken omdat hij er een moment van voetbal in het elftal heeft gebracht. Ik vind dat wat treurig.

Overigens heb ik vorig jaar onder Lodeweges ook prima voetbal gezien. Maar het is en was allemaal ruk volgens Foppe. En nu kunnen ze weer voetballen... echt, verschrikkelijk die man.
 

Satyr

Administrator
Forumleiding
Ohja, een heel seizoen ruk spelen en dan na 33 wedstrijden nog kans maken op Europees voetbal. Wat een kutseizoen zeg.
 

Keyser S?ze

New member
Ohja, een heel seizoen ruk spelen en dan na 33 wedstrijden nog kans maken op Europees voetbal. Wat een kutseizoen zeg.

Dat is een beetje een jij-bak. Het gaat hier over de krokodillentranen van De Haan. Dat heeft volgens mij niks met Van Hooydonk te maken. Het enige wat die twee gemeen hebben is hun achterbaksheid.
 

Max

Administrator
Forumleiding
Het kan toch ook gewoon zo zijn dat Foppe oprecht een seniele oude man is?
 

PES5

Administrator
Forumleiding
Duidelijk te merken dat mensen totaal niet weten waar het over gaat. Net als Van Marwijk.

Het gaat om het hele plaatje. Het is hier qua bestuurlijk gedoe al jaren ruk. Veel onrust op de werkvloer en onzekerheid. Het voetbal moet weer centraal komen te staan. Foppe is zeer begaan met Heerenveen. Supporter vooral. Dat hij dan ziet dat er momenteel weer plezier is, dat ontroert hem. Het gaat hem om die mensen. Supporters, werknemers. Als er slecht over Heerenveen gesproken wordt of als het slecht gaat, dan doet hem dat pijn. Net als jij en ik, als dat over bij onze clubs gebeurt. Zoals Van Hanegem zei, dat moet je koesteren, dat gevoel. Niet die ene combinatie tegen Roda JC. Dat is wat die onwetenden eruit halen. Dikke bullshit.

En Foppe had bepaalde dingen inderdaad beter niet kunnen zeggen, maar hij deed niets anders dan antwoord geven op vragen. Gewoon eerlijk en duidelijk. Zoals hij altijd communiceert.

Als je zijn tranen als krokodillentranen opvat, dan heb je serieus een gebrek aan inlevingsvermogen KS. Dan wens ik je nabije omgeving veel sterkte met zo'n beperkte persoon als jij.
 
Laatst bewerkt:

Keyser S?ze

New member
Tut tut tut, wat zijn de teentjes weer lang als er iets gezegd wordt over de heilige Foppe.

Het gaat om het hele plaatje. Het is hier qua bestuurlijk gedoe al jaren ruk. Veel onrust op de werkvloer en onzekerheid.

Zou het misschien kunnen dat Foppe de Haan mede verantwoordelijk is voor een deel van die onrust door voortdurend te zagen aan de stoelpoten van iedere trainer van Heerenveen? Als een clubicoon zich voortdurend negatief uitlaat over zijn opvolgers dan helpt dat in ieder geval niet om de rust terug te brengen. Terwijl De Haan donders goed weet wat de impact is van zijn woorden.

Als je zijn tranen als krokodillentranen opvat, dan heb je serieus een gebrek aan inlevingsvermogen KS. Dan wens ik je nabije omgeving veel sterkte met zo'n beperkte persoon als jij.

Tja, als je zo vaak je collega-trainers onderuit haalt om dan vrolijk op hun stoel te gaan zitten en dan een potje gaat zitten grienen dan zou het zo maar kunnen dat mensen dat vertalen als krokodillentranen. Ik weet dat de gemiddelde Heerenveen-supporter dat anders interpreteert maar bij de niet-Heerenveeners bestaat dat gevoel wel degelijk.

En maak je vooral geen zorgen over mijn omgeving.
 

PES5

Administrator
Forumleiding
Jij hebt werkelijk geen flauw benul van wat zich hier heeft afgespeeld. Hol vooral de media achterna en baseer je mening op je vooroordelen. Prima.

Overigens wel typisch dat juist Bert van Marwijk hier niks van snapt. Clubliefde is hem vreemd. Die laat zich nog even voor een paar miljoen gebruiken in een land dat behoorlijk fout is. Maakt Bertje niks uit. Geldwolf.
Foppe ging voor een reiskostenvergoeding ontwikkelingswerk doen in Tuvalu. Het verschil tussen die twee in een notendop.
 

Keyser S?ze

New member
Jij hebt werkelijk geen flauw benul van wat zich hier heeft afgespeeld. Hol vooral de media achterna en baseer je mening op je vooroordelen. Prima.

Ach ja, die dooddoener was ook nog te verwachten. Als je kritiek hebt op iets of iemand van Heerenveen dan heb je geen idee wat er gebeurd is en ben je bevooroordeeld. En natuurlijk ook nog even de media er bij halen.
 
Bovenaan