No worries...@JMD: Heb je wel een leven?
By far de slechtste vandaag bij Feyenoord.De aanname van Kramer![]()
De aanname van Kramer![]()
Jij snapt het.Aanname a la Locadia.
Aanname a la Locadia.
Hersenlozen met die vuurwerkgeluiden.
Met dit elftal van FC Twente breek je zelfs geen potten in de Jupiler League.
Ik kijk puur naar wat ik zie. Ziyech natuurlijk een fantastische speler. Tapia is geen centrale verdediger, dus waarom staat ie daar, voor de rest lang geblesseerd geweest? Mokotjo is een leuke meevoetballer, maar neemt niemand op sleeptouw. Gutierrez is na zijn blessure nooit meer in de buurt geweest van zijn vorm. De rest is gewoon minder dan wat bij FC Volendam rondloopt. Je hebt alleen Ziyech die een doelpunt kan maken en voorbereiden. De rest heeft er bij elkaar nog amper 10 gemaakt in hun carriere op het hoogste niveau. Dat is echt te weinig.Die geluiden vind ik dus zwaar overdreven.
Met Ziyech, Tapia, Mokotjo en Gutierrez heb je 4 internationals rondlopen diverse jeugdinternationals. Daarbij betaalt Twente nog steeds enorme salarissen aan deze selectie. Dan mag je verwachten dat ze een stuk hoger staan.
Het duurde even voor iedereen het begreep, maar daarna volgde een zeer indrukwekkende minuut stilte in de Kuip
Ik heb vandaag meer positieve aanmoediging van de uitsupporters gehoord, dan van het legioen dat alleen maar vuurwerkgeluiden kan maken.Het fijne is dat nu de resultaten van FC Twente minder zijn ook het Twentse Mannenkoor de muil dicht houdt.
Gaan er nog supporters mee naar de uitwedstrijden ?
Het fijne is dat nu de resultaten van FC Twente minder zijn ook het Twentse Mannenkoor de muil dicht houdt.
Gaan er nog supporters mee naar de uitwedstrijden ?
Ik heb vandaag meer positieve aanmoediging van de uitsupporters gehoord, dan van het legioen dat alleen maar vuurwerkgeluiden kan maken.