13e speelronde

PES5

Administrator
Forumleiding
Met dit elftal van FC Twente breek je zelfs geen potten in de Jupiler League.

Die geluiden vind ik dus zwaar overdreven.
Met Ziyech, Tapia, Mokotjo en Gutierrez heb je 4 internationals rondlopen diverse jeugdinternationals. Daarbij betaalt Twente nog steeds enorme salarissen aan deze selectie. Dan mag je verwachten dat ze een stuk hoger staan.
 

erka

Well-known member
Heb dit weekend weer flink wat potjes gekeken, maarre wat gaat het Nederlands voetbal

traaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaag
 

erka

Well-known member
Ah, weer vuurwerkgeluiden. Er zitten nog best wel wat Neanderthalers in de Kuip.
 

Pascallovic

Well-known member
Die geluiden vind ik dus zwaar overdreven.
Met Ziyech, Tapia, Mokotjo en Gutierrez heb je 4 internationals rondlopen diverse jeugdinternationals. Daarbij betaalt Twente nog steeds enorme salarissen aan deze selectie. Dan mag je verwachten dat ze een stuk hoger staan.
Ik kijk puur naar wat ik zie. Ziyech natuurlijk een fantastische speler. Tapia is geen centrale verdediger, dus waarom staat ie daar, voor de rest lang geblesseerd geweest? Mokotjo is een leuke meevoetballer, maar neemt niemand op sleeptouw. Gutierrez is na zijn blessure nooit meer in de buurt geweest van zijn vorm. De rest is gewoon minder dan wat bij FC Volendam rondloopt. Je hebt alleen Ziyech die een doelpunt kan maken en voorbereiden. De rest heeft er bij elkaar nog amper 10 gemaakt in hun carriere op het hoogste niveau. Dat is echt te weinig.

Die vuurwerkgeluiden zijn echt kansloos.
 

Susa

New member
Het fijne is dat nu de resultaten van FC Twente minder zijn ook het Twentse Mannenkoor de muil dicht houdt.

Gaan er nog supporters mee naar de uitwedstrijden ?
 

Max

Administrator
Forumleiding
Het duurde even voor iedereen het begreep, maar daarna volgde een zeer indrukwekkende minuut stilte in de Kuip

Wat idioten geloof ik. Verder helpt het niet dat er nog behoorlijk wat mensen naar binnen moesten. Vak X voor mij zijn traditionele laatkomers en daar hebben een behoorlijk aantal die 1-0 waarschijnlijk gemist. 22 minuten voordat je binnen bent is erg lang.
 

Ivanhoe

Active member
Wat heeft die Kramer toch een beperkte basistechniek zeg, 3 x superslecht een bal aannemen in kansrijke positie, met veel geluk komt er uit 1 nog een doeplunt, maar denk niet dat dit de spits is die Feyenoord verder gaat helpen.
 

Pascallovic

Well-known member
Het fijne is dat nu de resultaten van FC Twente minder zijn ook het Twentse Mannenkoor de muil dicht houdt.

Gaan er nog supporters mee naar de uitwedstrijden ?
Ik heb vandaag meer positieve aanmoediging van de uitsupporters gehoord, dan van het legioen dat alleen maar vuurwerkgeluiden kan maken.
 

Max

Administrator
Forumleiding
Het fijne is dat nu de resultaten van FC Twente minder zijn ook het Twentse Mannenkoor de muil dicht houdt.

Gaan er nog supporters mee naar de uitwedstrijden ?

Ze hebben een behoorlijk vol uitvak. GG en FF.
 
Bovenaan