13e speelronde

JMD

Well-known member
Zoals ik al zei.
Heel voorspelbaar inderdaad. PSV is dit seizoen makkelijk te peilen. Woensdag tegen United kunnen ze ineens wel scherp spelen en actief worden.

Het zit psychologisch goed mis bij PSV. 1x kan zoiets gebeuren, toen hadden we het nog over de wondergoal van Hansen, een 2e keer ook nog. Maar het wordt nu wel heel pijnlijk. PSV nu al 11 verliespunten, vorig jaar 14 in het hele seizoen.

Abubakari

Well-known member
2 schwalbes, ze denken dat ze Feyenoord na kunnen doen, verschil is dat wij ze wel krijgen, toch?

En dat Ajax ze niet nodig heeft om toch gewoon kampioen te worden.

Och heden. Dus als je verliest dan mag je niks meer over een ander zeggen? Scroll maar even omhoog.

Cambuur is gewoon het lachertje van de eredivisie momenteel en heeft een team zonder kwaliteit.
Ajax bakt er na rust weinig van. Dat is toch gewoon zoals het is? Niet dat iemand bij Ajax daarom maalt, want 5-1 is een prima uitslag.

Ik had de indruk dat je met een sin als een baarch dit topic in kwam om je frustratie over Heerenveen bot te vieren. Was ook zo, eerlijk zeggen PES5!;)

Maar goed, Cambuur is in te hoog tempo te veel spelers kwijt geraakt en roeiende met de riemen die ze hebben zijn ze er nu eens niet in geslaagd dat adequaat op te lossen cq in te vullen. Daarnaast een bak blessures, wordt het gewoon erg moeilijk. Heb je mazzel dat de Graafschap er ook nog is.
Het doet me goed dat het jou ook erg bezig houdt, Cambuur is ta besluut fon olle Frysen.

En Ajax.. Tsja, twee vingers in de neus want donderdag weer Europa in, 5-1 winnen, PSV punten verspeeld, Ajax 11 x gescoord in de laatste twee thuiswedstrijden, count your blessings.

PES5

Administrator
Forumleiding
En dat Ajax ze niet nodig heeft om toch gewoon kampioen te worden.

Ik had de indruk dat je met een sin als een baarch dit topic in kwam om je frustratie over Heerenveen bot te vieren. Was ook zo, eerlijk zeggen PES5!;)

.

Verre van zelfs. AZ was beter.

Joost

Well-known member
Hoe hij zich na de wedstrijd gedroeg. Zijn lichaamstaal straalde uit dat hij het ook niet meer weet.

Ontslagen gaat hij zeker niet worden en het is geen opgever. Ik denk dat hij, mocht hij inderdaad zelf opstappen, dat hooguit pas in de winterstop doet. Ik zou het wel erg jammer vinden want het is een prima trainer maar het zit 'm niet echt mee. De start was uitstekend maar daarna heeft de ploeg niet het vernuft en geluk gehad om een aantal wedstrijden waarin de ploeg eigenlijk beter was tot een overwinning te promoveren. Dat is gaan knagen en nu lijkt er niets meer te lukken.

Vandaag verlies je van een ploeg die ook helemaal geen goede wedstrijd speelde maar het defensief wel op orde had en voorin profiteerde van het geflater aan Roda kant.

Er viel me nog wel 1 speler op. Quincy Menig komt echt nog geen lantaarnpaal voorbij. Dat was met afstand de zwakste speler van PEC, van Peppen had 'm helemaal in de zak.

Laatst bewerkt:

Max

Administrator
Forumleiding
Geen reden om paniek te raken. De Graafschap hou je sowieso onder je.

Bovenaan