Ik ging vanmiddag naar de topper in 4C tussen Velocitas en Helpman, de koploper op bezoek bij de nummer twee.
Na 45 minuten was het 2-1 voor Velo, wedstrijd gestaakt wegens rugklachten van de scheids. Toen ben ik maar naar Corpus gefietst, tweede helft van Groningen 019 tegen Utrecht 019...