Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een alternatieve webbrowser te gebruiken.
Wat ben je veel met eten en drinken bezig gevegt, gister ook al in het KNVB Beker topic. Misschien is dit topic meer wat voor je:
http://www.devoetbalkantine.nl/showthread.php?881-Eten-en-Drinken
Of ie nu tegen NEC scoort of in de Kuip tegen Feyenoord, hij reageert beide keren even koeltjes. Zoek sto?cijns op in het woordenboek en er staat een foto van Dolberg bij. Totdat Kristensen scoort en het ijskonijn zowaar ontdooit.
Even op Fred (of Bobby) stemmen mensen!
https://sport.sky.de/handball/artikel/voting-sky-sport-sucht-den-kretzsche-des-monats/11710486/34274?wkz=WXFHL1
Als het 0-2 was gebleven was het gelijkspel geweest (of had Maasveld gewonnen, dat weet ik niet eens precies), dus de 3-0 was de beslissing, toen was het zeker, Ajax wint de Sat?beker.
Ik heb hem net in mijn hoedanigheid als president van de Sat?bond aan mezelf in mijn hoedanigheid als...
Om Bogarde te quoten, dit is de eerste.
Maar lekker om weer eens een prijs te pakken, nu de titel nog, dan is het seizoen geslaagd en kun je voor de bonus gaan.
Deze site maakt gebruik van cookies om de inhoud te personaliseren, jouw ervaring aan te passen en om je ingelogd te houden als jij je registreert.
Door deze site te blijven gebruiken, stem je in met ons gebruik van cookies.