Oei, Winsum precies in de verkeerde periode uit vorm. Wonnen de afgelopen al vrij weinig meer nadat ze eerder een prima serie hadden (al wonnen ze toen ook al 5x op rij in de laatste minuut, vfb Winsum).
En jammer voor DB, maar dat is minder verrassend, klasse lager en al heel 2019 uit vorm.