Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een alternatieve webbrowser te gebruiken.
Dat de rivaal degradeert is op zich leuk, maar om heel eerlijk te zijn vind ik het ook wel een beetje jammer. Toch ook wel weer leuk om een club uit mijn ouwe stadje zo nu en dan live te zien spelen hier in stad en/of ommelanden.
Maar als ik denk aan bepaald volk wat daar rondloopt vind ik het leuk.
Ronde 33:
1. In welke minuut valt de 1ste treffer? 12'
2. Speelt Emmen zich definitief veilig? nee
3. Hoeveel wedstrijden worden er met een marge van 1 doelpunt gewonnen? 3
4. Wie voert het rechterrijtje aan na deze speelronde? Heerenveen
5. Hoeveel doelpunten vallen er in de 90ste minuut of...
Vanmiddag de vijand uit Dokkum, buh kwiek dus, live zien degraderen. Ze verloren met 7-2 van VVG en omdat Gorecht bij Zeerobben won is be quick gedegradeerd.
VVG begon goed, in de eerste tien minuten onderkant lat, nog een keer de lat en twee goals. Nog voor rust 3-0 en nog binnen het uur was...
@ Jamel
Dat je er van genoten hebt zei ik ook niet.
Van mij hoeft die massahysterie ook niet zo, maar ik kijk weinig TV dus ik heb daar ook niet veel last van.
Desondanks stond het bij rust 2-0.Ajax heeft dit seizoen wel vaker gehad dat het niet scherp uit de kleedkamer komt, dat was gister ook weer het geval. Daar gaat het mis en werk je jezelf in de nesten.
Spurs had voor rust al meer kansen dan in Londen in 90 minuten. Dit zag je na rust al vlot gebeuren, het onheil hing de hele tweede helft boven Ajax. Zeker als je dan niet ??n van de 4 of 5 mogelijkheden benut.
Maar dat ie dan op zo'n moment alsnog valt... Als je denkt dat je het zowaar gaat...
Deze site maakt gebruik van cookies om de inhoud te personaliseren, jouw ervaring aan te passen en om je ingelogd te houden als jij je registreert.
Door deze site te blijven gebruiken, stem je in met ons gebruik van cookies.