Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een alternatieve webbrowser te gebruiken.
Ja, wat was je stil, pascallo zegt dat dat is omdat je het niet leuk vindt dat het goed met Ajax gaat. Maar jij hebt toch geen last van het vakx syndroom?
Las laatst een interview met hem in het dvhn, toen zei die dat de trainer het van begin af aan niet in hem zag zitten, meer hield van het type beuk er in en dat ie daardoor nauwelijks speelde en dat ie daarom in de winterstop vertrokken was.
Dat is de fase waarin we zitten, psv wint zelden meer een uitwedstrijd, dus denk je, doe eens gek. PSV wint gelijk weer eens uit.
Groningen speelt altijd 1-0 dus denk ik doe maar gewoon 0-1, staat het ineens 1-2.
Van die dingen dus, van die dingen.
Je hebt al gewonnen, je staat voor en ik heb 0-1 bij pecgro en jij 1-2,dus ik kan al niet meer winnen. Mooi dat je het een stunt noemt, maar Ajax is al een tijdje niet vooruit te branden. Ja, winst tegen pascallo en Satyr, maar de ??n is voor Ajax en van de ander kun je niet verliezen. Seizoen...
Deze site maakt gebruik van cookies om de inhoud te personaliseren, jouw ervaring aan te passen en om je ingelogd te houden als jij je registreert.
Door deze site te blijven gebruiken, stem je in met ons gebruik van cookies.