Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een alternatieve webbrowser te gebruiken.
Mij wel. Hij speelt al bij een Europese topclub, is vanwege zijn gezin terug naar NL gekomen, zijn spel komt bij Ajax prima tot zijn recht en bij laten we zeggen City is hij weer 1 van de 22 en is het maar de vraag of hij daar ook weer zoveel gaat spelen. Bovendien, Ajax is the place to be Op...
Niet bij AZ. Wel bij Heracles, DWS en PSV. En bij Ajax, was captain in the mist, ofwel Ajax' aanvoerder bij de legendarische 5-1 zege op Liverpool.
En het is Soetekouw, niet Soetekauw.
Hoe dan ook, rust in vrede oude dapp're strijder.
Kraker en stadsderby in (zaterdag) 4C. Velocitas, van oudsher een zondagclub, ging een paar jaar geleden naar de zaterdag (In Noord en ook elders in het land, zie je dat zondagverenigingen beginnen met een standaardteam op zaterdag, vooral bij de wat hoger spelende zondagteams.
Vaak om te...
Viel me toch wat tegen van Barcelona, in eigen huis Liverpool de bal gunnen, beetje achterover leunen en op Messi (en Suarez) vertrouwen. Niet voor niks, mijn god wat een vrije trap. 100% perfect.
Ajax staat hier in de krant, appte mijn zwager die in de VS woont. Mooi stuk, niet geschreven door iemand uit Limburg i guess.
https://www.nytimes.com/2019/04/30/sports/ajax-tottenham-champions-league.html
Leuke statistiek:
Dat Ajax de nul hield,was bijzonder.De
Spurs hadden in hun laatste 20 CL-duels
gescoord.Ajax is de derde club die in
de knock-outfase de drie uitduels wint.
Bayern M?nchen (2013) en Real Madrid
(2018) deden dat ook en wonnen de cup
Ik heb de tv na afloop uit gezet en de rest opgenomen. Het intens onnozele gebral van Derksen heb ik doorgespoeld en ik heb alleen de interviews gekeken. Zonde dat er niet gewoon twe mensen zaten die inhoudelijk over voetbal kunnen praten ipv twee van die lach of ik schiet show figuren.
Ik heb...
Prachtig, Ajax wint in de halve finale van de CL uit met 0-1 en het gaat na afloop vooral over het laatste uur waarin Ajax niet goed speelde. "We" zijn als Nederlanders altijd zo gauw verwend he... Ik denk dat dit echt het enige land is waar op deze manier op zo'n zege wordt gereageerd. En dan...
Deze site maakt gebruik van cookies om de inhoud te personaliseren, jouw ervaring aan te passen en om je ingelogd te houden als jij je registreert.
Door deze site te blijven gebruiken, stem je in met ons gebruik van cookies.