Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een alternatieve webbrowser te gebruiken.
Op niveau vierde klasse kan ik me dat nog voorstellen, maar het is toch bespottelijk dat je in de hoofdklasse daarvoor het aanvangstijdstip laat afhangen.
Ik lees nu op TweeNul: "De spelers van Quick’20 konden niet, vanwege de wedstrijd van FC Twente tegen Ajax, maar vrijdag konden zij wel”.
Hoezo kan Quick'20 niet spelen als FC Twente tegen Ajax speelt?
Peter Hofstede is vertrokken dacht ik. Dat zal dan wel de man met scherpe scoutingsoog zijn geweest. Kennelijk hebben ze daarvoor geen adequate vervanger gevonden, waardoor ze nu met dit soort spelers komen, waarschijnlijk omdat leurende zaakwaarnemers daar mee aankomen.
En waarom nu toch ineens weer wel?
Wel lekker trouwens, dan hoeft ie zich al niet meer zo druk te maken over de bonificaties.
EDIT: Hoe kom je er trouwens bij dat hij 10 seconden heeft gekregen, kan het nergens vinden.
Het beleid is daar ook helemaal overboord gekieperd. Dat is na Grot en Wiafe nu al de derde speler die ze binnenhalen van het type dat altijd overal opduikt en een paar maand later weer verder trekt. Die gaan op deze manier de eerste zeven niet halen.
Deze site maakt gebruik van cookies om de inhoud te personaliseren, jouw ervaring aan te passen en om je ingelogd te houden als jij je registreert.
Door deze site te blijven gebruiken, stem je in met ons gebruik van cookies.