Zoekresultaten

  1. de waan

    Wielrennen

    Wat moet je als sprinter nou bij Sky? Of wil hij zich meer gaan focussen op het klassieke werk?
  2. de waan

    Fabian 35 jaar!!!

    Nog van harte gefeliciteerd Fabian.
  3. de waan

    Topklasse zondag seizoen 2015/2016

    In de categorie je verzint het toch niet. Frans Schuitemaker is opgestapt bij Magreb omdat de voorzitter het nodig vond de selectie hoogstpersoonlijk aan conditietraining te onderwerpen. :D We hebben er weer een fraaie club bij.
  4. de waan

    Tv-topic

    Grappig. "Ik spuit je vol of zoiets."
  5. de waan

    Wielrennen

    Laat gaan, jongens.
  6. de waan

    Basketbal

    Volgens Mart Smeets op de radio vanmiddag alsof De Graafschap tegen Real Madrid speelt. Nou, hup De Graafschap dan maar.
  7. de waan

    Wielrennen

    Misschien loop je dan wat minder snel tegen een ban aan. Het is maar een ideetje hoor.
  8. de waan

    Wielrennen

    Je kunt er ook gewoon voor kiezen ergens niet te posten als je toch niets zinnigs te melden hebt.
  9. de waan

    FC Twente Nieuws topic

    Ik zie anders nog wel wat hake en ogen.
  10. de waan

    Wielrennen

    Misschien als Herbert even bij de tussentijden zou kijken, dat hij dan zou zien dat Chaves een prima tijdrit aan het rijden is en veel sneller rijdt dan Nieve.
  11. de waan

    Wielrennen

    Wel jammer dat ie straks gaat vallen.
  12. de waan

    FC Twente Nieuws topic

    Hoe simpel wil je het hebben?
  13. de waan

    Wielrennen

    Thuis werken vanmiddag...
  14. de waan

    Jonge Oranjes

    Helden!
  15. de waan

    Jeugdvoetbal

    Ik zal het eerst eens in levende lijve aanschouwen.
  16. de waan

    Jeugdvoetbal

    Ik heb gisteravond even de moeder van een nieuwe speler toegevoegd aan de groepsapp, maar als die profielfoto 10% waarmaakt van wat het belooft dan heb ik komend seizoen een mooi uitzicht op de zaterdagochtenden.
  17. de waan

    Euro 2016 kwalificatie

    Die WK kwalificatie wordt dus een makkie voor Oranje.
  18. de waan

    Jonge Oranjes

    0-1 gebleven?
  19. de waan

    Topklasse zondag seizoen 2015/2016

    Uiteindelijk gaat aan bijna elk doelpunt wel een fout vooraf, maar inderdaad zag het er een paar keer wel erg knullig uit.
  20. de waan

    KNVB-beker 2015/16

    Nee, want is er vrij vervoer voor de Eagles-fans. Kan me overigens niet voorstellen dat er voor dit potje heel veel een middag gaan snipperen. En ja, DGS, voor de catering wordt gezorgd, aldus Willy vandaag in de krant.
Bovenaan