Zoekresultaten

  1. de waan

    KNVB-beker 2015/16

    Quick'20-man Bj?rn Kuipers scheidsrechter bij HSC'21-Go Ahead Eagles. Benieuwd wat De Groene Scout daar van vindt.
  2. de waan

    Binnenlandse politiek

    J.P. Coen was naar huidige maatstaven ook gewoon een jihadist natuurlijk. Dan kun je of het standbeeld weghalen en de geschiedenis wegmoffelen of de kanttekeningen erbij plaatsen, het in historisch perspectief plaatsen en met een kritische blik de eigen geschiedenis beoordelen en erover...
  3. de waan

    Groundhopping; Tips en adviezen

    Zaterdag op pad met Joost en Zwammy. Het leven zit vol uitdagingen.
  4. de waan

    Wie moet er onder de lat bij Oranje?

    Dat mag je wel zo stellen, ja.
  5. de waan

    Het grote Feyenoord nieuwstopic

    SanMark doet toch niet aan haar?
  6. de waan

    De snor en co

    Hij is Drontenaar.
  7. de waan

    5e speelronde

  8. de waan

    Topklasse zondag seizoen 2015/2016

    Ja, Grondman was inderdaad prima. Wel heel vreemd inderdaad dat na de eerste wissel zelfs niemand meer heeft warm gelopen. Je zou bijna denken dat Eddy hey wel goed vond gaan.
  9. de waan

    District Zuid II

    Goeie genade, die Edward Linskens.
  10. de waan

    Topklasse zondag seizoen 2015/2016

    Tering jantje, wat een bizar slechte tweede helft vanmiddag. Ook helemaal niemand uitgezonderd. Gelukkig bakte Hercules er ook niks meer van.
  11. de waan

    Wielrennen

    Dat hij tot dusverre nog geen klassement in een grote ronde had gereden, maar hem nog niet een "niet-klimmer". Hij heeft altijd al heel behoorlijk bergop gereden.
  12. de waan

    Wielrennen

    Waarschijnlijk wel ja. Maar dat was wel een mooi voorbeeld van het voordeel van een goeie ploeg om je heen.
  13. de waan

    Hoofdklasse C zaterdagamateurs 2015/2016

    Drachtster Boys - SVZW afgelast? Huh?
  14. de waan

    Wielrennen

    Tja, op een gegeven moment zat hij op tien seconden. Met een gangmaker had hij het dicht kunnen rijden. Dan nog was het in de laatste klim natuurlijk lastig geworden, maar juist op dat moment miste hij iemand. Baal hier best wel gigantisch van, want zeker na zijn sterke optreden van gisteren...
  15. de waan

    Wielrennen

    Als het een hongerklop was. Volgens mij verlies je met een echte hongerklop zo een minuut of tien.
  16. de waan

    Wielrennen

    De rest van de top kan wel gewoon mee, behalve Valverde. Dan is dus niet Astana zo sterk, maar is het vooral dat Dumoulin vandaag slecht is.
  17. de waan

    Wielrennen

    Ja, het is ook niet mijn favoriete ploeg, maar hier valt weinig op aan te merken.
  18. de waan

    Wielrennen

    Hoezo dat? Gewoon slim gekoerst.
  19. de waan

    Wielrennen

    Nee, het gaat te snel nu. Helaas.
  20. de waan

    Wielrennen

    Het verschil stabiliseert zich nu toch. Zou wel mooi zijn als hij in ieder geval de podiumplek weet vast te houden.
Bovenaan