Het zegt genoeg over het "morele kompas" van die landen, maar wat kun je verwachten van landen als Saoedi Arabi?, waar stenigen nog standaard op het strafmenu staat of Qatar, waar uitbuiting van buitenlandse werknemers de realiteit van alledag is.
Het is wat mij betreft alleen geen vrijbrief...