Zoekresultaten

  1. de waan

    [3 sept 2015] Nederland - IJsland, EK Kwalificatie

    Ah, de kopsterke Promes erbij. Logisch.
  2. de waan

    [3 sept 2015] Nederland - IJsland, EK Kwalificatie

    Die had ik nog klemvast gehad.
  3. de waan

    [3 sept 2015] Nederland - IJsland, EK Kwalificatie

    Overal is over nagedacht dus.
  4. de waan

    [3 sept 2015] Nederland - IJsland, EK Kwalificatie

    Mijn god, Andre Hazes draaien vlak voor de aftrap. Kan me niet voorstellen dat je daar beter van gaat spelen.
  5. de waan

    Wielrennen

    Ik denk de Limburger Van Heeswijk.
  6. de waan

    Wielrennen

    Ik zit te kijken zonder geluid en wist dus niet of hij het was. :-)
  7. de waan

    [3 sept 2015] Nederland - IJsland, EK Kwalificatie

    Gelukkig wordt er goed op gereageerd.
  8. de waan

    [3 sept 2015] Nederland - IJsland, EK Kwalificatie

    Ik bedoelde dat ie Robben heet, maar dat die kuttelefoon er Ribben van maakt. Maar bedankt voor deze tactische uiteenzetting. :)
  9. de waan

    Wielrennen

    Nou, Danny van Poppel dan maar.
  10. de waan

    Wielrennen

    Hoe ver is het nog?
  11. de waan

    [3 sept 2015] Nederland - IJsland, EK Kwalificatie

    Is het een hele gekke gedachte om als je met Depay en Ribben speelt geen centrumspits op te stellen?
  12. de waan

    Binnenlands nieuws

    Tja, ik heb ook geen panklare oplossing. Een hek om Europa zetten vind ik in ieder geval geen oplossing, ongeacht wat andere landen wel of niet doen.
  13. de waan

    Topklasse zondag seizoen 2015/2016

    Bij Magreb was het wel lekker druk langs de lijn zag ik en het is interlandweekend. Dus ik verwacht dat er wel aardig wat volk op af komt.
  14. de waan

    Topklasse zondag seizoen 2015/2016

    Misschien woont Houdini ook op het kamp.
  15. de waan

    Binnenlands nieuws

    Het zegt genoeg over het "morele kompas" van die landen, maar wat kun je verwachten van landen als Saoedi Arabi?, waar stenigen nog standaard op het strafmenu staat of Qatar, waar uitbuiting van buitenlandse werknemers de realiteit van alledag is. Het is wat mij betreft alleen geen vrijbrief...
  16. de waan

    Binnenlands nieuws

    Ik begrijp dat Buma het allemaal gaat oplossen.
  17. de waan

    Binnenlands nieuws

    Dan gaan we daarna weer gewoon verder met leven.
  18. de waan

    Binnenlands nieuws

    Nog nieuws?
Bovenaan