Zoekresultaten

  1. de waan

    De snor en co

    En in het verleden was de Eredivisie niks, omdat Ajax en PSV 40 punten boven de rest eindigden. Tja.
  2. de waan

    Tv-topic

    Haha, Batigoal in de Inhethoekje modus.
  3. de waan

    De snor en co

    Gelukkig. Eindelijk weer eens kunstgras bashen.
  4. de waan

    Binnenlands nieuws

    Ik heb sinds een maandje 400 jonge mannen bijkans in de achtertuin wonen. Overlast nul. Sorry.
  5. de waan

    Binnenlands nieuws

    :D :D Het heeft een jaar of tien geduurd, maar nu laat JMD dan eindelijk zien dat hij ergens toch wel een soort van gevoel voor humor heeft.
  6. de waan

    Toto KNVB Beker 2e Ronde

    Dinsdag 22 september 17.00 uur Scheveningen - Telstar 1-1 17.00 uur Capelle - MVV 0-0 17.00 uur OJC Rosmalen - Sparta Rotterdam 1-2 17.00 uur AFC - FC Emmen 2-2 18.30 uur NAC Breda - sc Heerenveen 1-2 20.00 uur ONS Sneek - FC Utrecht 0-3 20.00 uur Noordwijk - NEC 0-2 20.00 uur ACV - Excelsior’31...
  7. de waan

    Mobiele telefoons en andere moderne communicatiemiddelen

    Ik heb het inderdaad maar weggeklikt, na wat verder speurwerk op internet.
  8. de waan

    Mobiele telefoons en andere moderne communicatiemiddelen

    Nee, dat doe ik alleen op de pc. Je moet wel fatsoenlijk kunnen ziet wat er gebeurt. :p
  9. de waan

    Mobiele telefoons en andere moderne communicatiemiddelen

    Is dit echt of is dit een poging mij te verleiden iets te doen wat ik niet moet doen? EDIT: Waarom wordt dat plaatje zo bezopen klein, als ik hem download van mijn pc?
  10. de waan

    District Oost

    Ach ja. Die haal ik nog wel eens door elkaar.
  11. de waan

    District Oost

    Cicek speelt tegenwoordig ook bij Aramea zag ik?
  12. de waan

    Topklasse zaterdag seizoen 2015/16

    Dat valt me dan weer mee. :)
  13. de waan

    Topklasse zaterdag seizoen 2015/16

    Laat me gokken, Kees Duijst? De propagandachef van Spakenburg. Ik zit er eigenlijk helemaal niet op te wachten om bij dat soort kutclubs op bezoek te moeten volgend jaar.
  14. de waan

    Topklasse zondag seizoen 2015/2016

    Mooi, positief doelsaldo. :duim: Overigens zat ik me te bedenken dat we vandaag zelf voor het eerst dit seizoen hebben voorgestaan (en dan zal ook wel zo blijven denk ik). EDIT: 0-7 Ottink. Dit wordt nog de grootste topklassezege op deze manier.
  15. de waan

    Groundhopping; Tips en adviezen

    Mooi dagje inderdaad. Heerlijk stadion, met doorkijk naar achtertuintjes. En ik heb 256x cunt, 167x wanker, 134x twat en 0x hugodver geturfd.
  16. de waan

    Topklasse zondag seizoen 2015/2016

    Kijk, dat was even nodig. Een mooie overwinning en ook scorend "los" nu.
  17. de waan

    JFK 46 jaar

    Gefeliciteerd, kerel.
  18. de waan

    Europa League 2015/2016

    Man, wat een treurigheid toch allemaal weer.
  19. de waan

    Binnenlandse politiek

    Ergens vanaf midden jaren negentig mocht het tweede inkomen worden meegeteld. Toen vlogen de prijzen ook ineens een stuk omhoog in korte tijd.
  20. de waan

    AFC Ajax in Europa: OGC Nice - Ajax

    Nou ja, Europees gezien dan.
Bovenaan