Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een alternatieve webbrowser te gebruiken.
Als je tien minuten na een mooie overwinning al bezig bent met wedstrijden na de winterstop, twijfel ik daar een beetje aan.
Maar goed, dat is goed om te vernemen. :duim:
Het rook naar sterke wiet langs de lijn begreep ik. :rumcolaa:
Of ??n van de andere zes. Maar goed, volgende week eerst onze traditionele nederlaag bij WKE, dus dan staan we waarschijnlijk gewoon weer dertiende.
Dezelfde elf als vorige week. Vreemd dat Garritsen de voorkeur blijft krijgen boven Caglar Uguz. Maar ja, trainers, he.
De Treffers alweer snel op voorsprong tegen TEC. Die zijn aardig los lijkt het.
Ik kan er niet bij zijn, dus vanuit huis een HUP HSC! dan maar.
Kalisse is na vorige week lekker gaan zweven, dus dat is kinderwerk voor Grondman. Hoop ik.
Beetje continu?teit kan geen kwaad en ik heb dit jaar al meer goed voetbal gezien dat het hele vorige seizoen. Dat het nog steeds zo wisselvallig is als de pest ligt volgens mij meer aan de spelers. Soms snap ik er niks van wat ie doet, maar een trainer die voornamelijk begrijpelijke dingen doet...
Deze site maakt gebruik van cookies om de inhoud te personaliseren, jouw ervaring aan te passen en om je ingelogd te houden als jij je registreert.
Door deze site te blijven gebruiken, stem je in met ons gebruik van cookies.