Zoekresultaten

  1. de waan

    De snor en co

    Derksen maakte zich inderdaad weer onsterfelijk belachelijk.
  2. de waan

    Buitenlands nieuws

    De laatste goeie koning die we hadden was een Fransman. I rest my case.
  3. de waan

    De snor en co

    Ah, Quincy heeft weer een filmpje gemaakt.
  4. de waan

    Buitenlands nieuws

    Weg met alles!
  5. de waan

    F1 en andere motorsport

    Hoeveel races heeft die Max nou eigenlijk al gewonnen? (Hee, dat voelt best lekker. :))
  6. de waan

    Districtsbeker 2015/2016

    Dat is als ik me niet vergis ook niet het eerste incident met Toon van Veen. Die keepte toch ook ooit bij Dijkse Boys?
  7. de waan

    10e speelronde

    Nou, ingrijpen dan zou ik zeggen.
  8. de waan

    De 2000ste wedstrijd: Feyenoord - AZ

    Ik dacht hetzelfde.
  9. de waan

    De 2000ste wedstrijd: Feyenoord - AZ

    Ik zie nu net de beelden. Mooi inderdaad.
  10. de waan

    De 2000ste wedstrijd: Feyenoord - AZ

    Ging het goed, ja? Gelukkig maar.
  11. de waan

    Districtsbeker 2015/2016

    Het zou pas echt vervelend zijn geworden als ??n van de clubs had gescoord in de verlenging.
  12. de waan

    Districtsbeker 2015/2016

    Bij Rood Wit Veldhoven - OJC Rosmalen heeft de scheidsrechter laten verlengen, terwijl dat volgens de reglementen helemaal niet kan. OJC ligt er wel uit trouwens, na strafschoppen.
  13. de waan

    Vitesse - AFC Ajax

    Ik zie Ajax alleen live als ze Europees spelen. Spelen ze nou in de Eredivisie dan beter, of is onze competitie toch nog weer een stuk beroerder dan ik denk?
  14. de waan

    Vitesse - AFC Ajax

    Nog nooit van moderne communicatiemiddelen gehoord? Bosz trekt gewoon aan de touwtjes hoor.
  15. de waan

    Jupiler League: Speelronde11

    Volgens mij is dat ook de reden dat ze inmiddels al een tijdje een ander embleem hebben. Maar die duiveltjes vinden dat wel leuk waarschijnlijk, een beetje koketteren met foute dingen uit het verleden.
  16. de waan

    Jupiler League: Speelronde11

    Ik zat met anderhalf oog te kijken, die van Sparta was me even ontgaan. Lijkt me trouwens duidelijk dat NAC gewoon kampioen wordt.
  17. de waan

    Jupiler League: Speelronde11

    Komt iemand hier wel eens bij Helmond? Daar zit op het oog nooit meer dan 1000 man, terwijl de offici?le aantallen altijd tussen de 2 en 3000 zitten.
  18. de waan

    Jupiler League: Speelronde11

    Die penalty die NAC kreeg was wel hilarisch hoor. Dat was wel ongeveer de slechtste schwalbe ooit.
  19. de waan

    10e speelronde

    Ik vrees van wel ja. Maar ik word hier zo treurig van.
  20. de waan

    10e speelronde

    Wat een dwazen bij Roda op de tribune zeg.
Bovenaan