Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een alternatieve webbrowser te gebruiken.
Winnen van een eredivisieclub is zeker wel een stunt. Knap gedaan, zeker na een snelle 2-0 achterstand.
Een speler laten invallen die niet op het formulier staat en die er in de rust even gauw aan toevoegen. Als ik dat zo inschat lijkt de kans me 90% dat Kozakken Boys het wel kan schudden.
Ze had natuurlijk ook een portefeuille vol hoofdpijndossiers. Je moet wel van heel goede huize komen om dat tot een goed einde te brengen. Dat heeft Schultz toch wel verrekte handig gedaan, die verdeling van de portefeuille.
Het AD noemt een overwinning van een topklasser op een club uit de eerste divisie nog steeds een "daverende bekerstunt". Onder wat voor steen hebben ze daar de laatste tien jaar gelegen?
Jawel, ik heb wel een idee en dat is dat we zo overvoerd worden door de media dat we soms daadwerkelijk de indruk hebben dat ons land bijkans in brand en aan de rand van de afgrond staat. Terwijl er in werkelijkheid natuurlijk niet zo bijster veel aan de hand is.
Het potenti?le D'66 electoraat...
Deze site maakt gebruik van cookies om de inhoud te personaliseren, jouw ervaring aan te passen en om je ingelogd te houden als jij je registreert.
Door deze site te blijven gebruiken, stem je in met ons gebruik van cookies.