Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een alternatieve webbrowser te gebruiken.
De meeste van die clubjes in Enschede zijn inmiddels wel verdwenen: Dolphia, Roombeek, Boswinkel.
Tegenwoordig moet het toch vooral van kampclub Het Centrum komen.
Ik zat even Street View te kijken maar het grootste deel van die pauperwijken is wel aardig opgeknapt. Vraag me dan alleen wel af...
Trouwens ook nog een rolletje voor een piepjonge Bjorn Kuipers als grensrechter, die met gevaar voor eigen leven de scheidsrechter ontzet. In de laatste paar seconden van het filmpje.
Daar worden inmiddels toch wel wat vraagtekens bij geplaatst begreep ik.
Wel een heel zorgwekkende ontwikkeling, ook voor de regio. Wat al die Nederlandse Turken bezielt om op Erdogan te stemmen is mij helemaal een raadsel.
Hoeveel mensen kan Capelle kwijt? Heb de indruk dat het daar met 2.000 wel ophoudt. Dan kun je toch beter uitwijken naar een locatie die wat meer publiek kan bergen.
Ach ja, na een half uur rood een pingel tegen, waardoor het 2-0 wordt in plaats van de 1-1 die in de lucht hing. Dan kan het ook zo maar ineens snel gaan tegen een ploeg als De Treffers.
Deze site maakt gebruik van cookies om de inhoud te personaliseren, jouw ervaring aan te passen en om je ingelogd te houden als jij je registreert.
Door deze site te blijven gebruiken, stem je in met ons gebruik van cookies.