Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een alternatieve webbrowser te gebruiken.
Vanavond gescoord met het 2e tegen Roda JC zag ik net. Als je elke dag drie uur in de auto zit en dan op maandagavond voor twee man en een paardekop in het tweede speelt, kan ik me voorstellen dat de lol er wel een keer af is.
Maar goed, heeft ie toch maar mooi een jaartje eerste divisie...
Tja, vijf dubbels missen is wel iets te veel van het goede, in plaats van 6-4 nu dus 7-3. Maar Van Gerwen komt er beter in, ik denk dat hij uiteindelijk nog wel gaat winnen.
Hoe kan het toch dat HHC bijna altijd wint van de topteams en altijd zit te prutsen tegen de kleintjes? Ik heb de indruk dat jij er meer van weet, noord ooster.
Je hebt dus niks te kiezen over de aanstelling van de scheidsrechter, maar de rekening die je krijgt is wel afhankelijk van wie er langs komt. Dat is toch wel erg krom.
Duitsland overweegt de wedstrijd tegen Nederland af te zeggen. De schrik zit er daar na gisteren goed in. En dan heb ik het uiteraard niet over de eclatante zege van Nederland op Wales.
Deze site maakt gebruik van cookies om de inhoud te personaliseren, jouw ervaring aan te passen en om je ingelogd te houden als jij je registreert.
Door deze site te blijven gebruiken, stem je in met ons gebruik van cookies.