Zoekresultaten

  1. de waan

    Binnenlandse politiek

    Kan me niet herinneren wanneer ik het voor het laatst met iemand over Europese politiek heb gehad of dat iemand anders er zelf over begon.
  2. de waan

    Binnenlandse politiek

    Ik weet niet of er wel een zwijgende meerderheid is. Sterker nog, ik heb de indruk dan de anti-alles types in de regel niet de zwijgers zijn.
  3. de waan

    Darten

    Twee legs voor Oosterhuis, jaw?l!
  4. de waan

    RIP topic

    Dan heeft ie heel veel mazzel gehad.
  5. de waan

    Topklasse zaterdag seizoen 2015/16

    Wie is de laatste trainer van IJsselmeervogels die zijn contract uitdiende?
  6. de waan

    Binnenlandse politiek

    Ik schat dat ik aan de voorzichtige kant zit als ik beweer dat zo'n 90% van de bevolking dit referendum geen reet interesseert.
  7. de waan

    Topklasse zondag seizoen 2015/2016

    Zucht. Neem het allemaal niet zo serieus.
  8. de waan

    Topklasse zondag seizoen 2015/2016

    We hebben het toch niet over hard drugs? Ik heb trouwens geen idee hoe het zit met het drugsgebruik in Haaksbergen. Toen ik nog jong was werd er toch vooral (te) veel gezopen.
  9. de waan

    Topklasse zondag seizoen 2015/2016

    De enige drug die in Haaksbergen rijkelijk wordt genuttigd is alcohol, dus vandaar dat we het niet snappen waarschijnlijk.
  10. de waan

    Engelse bekertoernooien

    Helaas, FCUM verliest met 1-4.
  11. de waan

    Topklasse zondag seizoen 2015/2016

    Allemachtig hey, dit kan toch niet op dit niveau. Hij zit zo te zien regelmatig bij de hoofdsponsor.
  12. de waan

    District Zuid II

    Was wel buitenspel, die 1-4. Grensrechter heeft vast wel gevlagd. WSV E11 speelt trouwens doorgaans voor twee keer zoveel publiek.
  13. de waan

    Het Oranje cliché topic

    'Hoe vind je mijn nieuwe hoed?'
  14. de waan

    Buitenlands nieuws

    Mooie duiding van het wereldnieuws door De Telegraaf
  15. de waan

    Engelse bekertoernooien

    Ik ben vegetari?r en dus fan.
  16. de waan

    Darten

    Fordham tegen Frans K?rver nu. Het is niet best.
  17. de waan

    12e speelronde

    Jij speelt bij PEC?
  18. de waan

    sva Papendorp (voorheen Magreb'90)

    Het veldje staat doorgaans wel aardig vol rondom. Tussen de 600 en 800 schat ik. Ook best behoorlijk dus.
  19. de waan

    Districtsbeker 2015/2016

    Zuid I heeft wat mij betreft toch wel de mooiste clubnamen van Nederland: Real Lunet, Gloria UC, ZIGO, Sarto, Seolto, Virtus, TOFS, Tuldania. En dan te bedenken dat Kogelvangers, Right 'Oh, Rimboe en Cluzona al uitgeschakeld zijn.
Bovenaan