Zoekresultaten

  1. de waan

    Handbal

    Is Nederland geplaatst voor de OS nu Noorwegen de tegenstander is?
  2. de waan

    17e speelronde

    Dan is degradatie wel bijna een feit. Plus een extra degradatie als straf en dan hebben we volgend jaar een mooie derby in de 2e Divisie. :duim:
  3. de waan

    Handbal

    Meiden met een missie was het toch? Of ben ik in de war met iets anders? Hoe dan ook, mooi dat het nu allemaal op zijn plek valt. Nu Fred en de mannen nog.
  4. de waan

    Handbal

    Waar komt dit trouwens zo ineens vandaan? Veel meer dan een leuke subtopper is Nederland toch nooit geweest?
  5. de waan

    FC Twente Nieuws topic

    Kan die meneer uit Hoorn weer een bezwaar indienen in Brussel voor illegale overheidssteun.
  6. de waan

    Darten

    Pipe zakt helemaal weg op de ranglijst, dus daar hebben we waarschijnlijk verder geen last meer van.
  7. de waan

    Darten

    Mooi, 2-0 voor en 99 gemiddeld. Ik kan het helaas niet zien, maar dit zijn goede berichten.
  8. de waan

    FC Twente Nieuws topic

    Klopt. En daarvoor hebben ze ook strafpunten gekregen toch? Hoe lang mag Twente nog in categorie 1 blijven trouwens? Dat is toch ook eindig?
  9. de waan

    Darten

    Hup Kist!
  10. de waan

    FC Twente Nieuws topic

    Kun je dat ook onderbouwen of is dat enkel een aanname? De Doyendeal was volgens mij ingegeven door de wens de ratrace naar de top vol te houden, niet om een dreigend faillissement te voorkomen. Maar ik laat me graag verrassen door andere inzichten.
  11. de waan

    KNVB-beker 2015/16

    Ligt het aan mij of wordt de wedstrijd voor de loting per definitie verlengd?
  12. de waan

    KNVB-beker 2015/16

    Ze hadden wel de nodige extra tribunes gisteren.
  13. de waan

    KNVB-beker 2015/16

    Bij elke botsing/overtreding tussen keeper en aanvaller kun je dezelfde discussie voeren. De intentie was er ongetwijfeld om voor de bal te gaan, maar je neemt als keeper vrijwel altijd de aanvaller mee, ook al omdat die vaak maag al te graag meegenomen wordt. Niettemin bijzonder knap van...
  14. de waan

    Tv-topic

    Hij had hier een andere naam, maar die ben ik even kwijt.
  15. de waan

    Muziek algemeen

    Die discussie hebben we hier in eerdere jaren ook al eens gevoerd. Iedereen stemt op 10 liedjes (dacht ik) dus zijn er 4 miljoen stemmen uitgebracht door 400.000 stemmers. Alleen klinkt 4 miljoen wat leuker, dus gebruiken ze dat (enigszins misleidende) getal.
  16. de waan

    KNVB-beker 2015/16

    En dan is het ook nog bijna Kerstmis.
  17. de waan

    3FM Glazen Huis

    O ja, ook zo'n geweldig excuus altijd.
  18. de waan

    3FM Glazen Huis

    Vind ik ook. Bij mijn dochter in de klas hebben ze alweer een hele lading statiegeldflessen verzameld. Mooi toch.
  19. de waan

    Handbal

    En bovendien moet Janssen dan eerst maar eens in een persoonlijk onderhoud melden dat hij zijn vriendin helemaal uit elkaar gaat trekken.
  20. de waan

    Handbal

    Dat soort dingen moet je gescheiden houden.
Bovenaan