Bij elke botsing/overtreding tussen keeper en aanvaller kun je dezelfde discussie voeren. De intentie was er ongetwijfeld om voor de bal te gaan, maar je neemt als keeper vrijwel altijd de aanvaller mee, ook al omdat die vaak maag al te graag meegenomen wordt.
Niettemin bijzonder knap van...