Zoekresultaten

  1. de waan

    Handbal

    Die wereldtitel is dus zo goed als binnen. :rumcolaa: Fred heeft op twitter trouwens nog wel geregeerd op de "relatie-opmerking" van Ria.
  2. de waan

    Hoofdklasse C zondagamateurs 2015/2016

    Het team is ook wel heel jong toch? Dat gaat doorgaans ook niet gepaard met stabiele prestaties. Dat Martin Drent eruit gezet is verbaast me niet, na het interview dat ik zondag met hem hoorde. Hij was er zelf ook wel aardig klaar mee, had ik de indruk. Wel jammer dat het zo beroerd gaat daar...
  3. de waan

    Muziek algemeen

    Allemaal nummers waarvan 90% van de stemmers waarschijnlijk vrouwen zijn.
  4. de waan

    KNVB-beker 2015/16

    Gefeliciteerd! Geniet er nog even van. :duim: Ik had de indruk dat het meer een thuiswedstrijd voor VVSB was, klopt dat?
  5. de waan

    KNVB-beker 2015/16

    Jeffrey van Haersma Bruma?
  6. de waan

    KNVB-beker 2015/16

    Mooi, ons competitiegenootje VVSB gaat vrijwel zeker door: 3-1 voor met nog een paar minuten op de klok.
  7. de waan

    KNVB-beker 2015/16

    Daarom. Die doen het doorgaans een stuk beter.
  8. de waan

    Binnenlandse politiek

    Welkom in Nederland!
  9. de waan

    Binnenlandse politiek

    Moet ik hem nog maken?
  10. de waan

    KNVB-beker 2015/16

    Zo, Achilles gaat stevig af, 0-4 alweer.
  11. de waan

    Tv-topic

    Ja, maar dat maakt toch niet uit. Haspel is ook al gevlogen en Janssen is veel te romantisch.
  12. de waan

    Handbal

    Janssen moet het weer verpesten voor de rest.
  13. de waan

    Handbal

    Verdomme jongens, Fred moet terug.
  14. de waan

    Tv-topic

    Die doet Chantals moeder er tegelijkertijd nog even bij. Leeft MArco nog trouwens?
  15. de waan

    Handbal

    Ergens te zien?
  16. de waan

    2015: album releases

    Ik ga toch eens zoeken. Ik heb volgens mij ook een EP'tje onder die schuilnaam.
  17. de waan

    2015: album releases

    Hee, heb ik nou een plaat van Parquet Courts gemist, of vond ik hem zo matig dat ik hem alweer vergeten ben?
  18. de waan

    KNVB-beker 2015/16

    Xavi is die Eritreer?
  19. de waan

    2015: album releases

    Volgens mij heeft Satyr gewoon met zijn platte hand op het toetsenbord gedrukt toen hij deze namen typte.
  20. de waan

    2015: album releases

    Hmmm, wel erg jammer van Mgla.
Bovenaan