Dit is bijna griezelig, lijkt qua stemgeluid wel een kloon. Het mist wel een beetje de spanning van Daughter vind ik. Dat wordt de eerste plaat om naar uit te kijken in januari trouwens.
Spannend, origineel (ondanks de tientallen verwijzigingen naar andere bands), afwisselend en gewoon heel...