Zoekresultaten

  1. de waan

    District Noord

    Urk is dan ook een parallel universum.
  2. de waan

    De Voetbalquiz

    Wat was de stand toen Cruijff en Olsen hun ??n-tweetje opvoerden?
  3. de waan

    Hoofdklasse A zaterdagamateurs seizoen 2015/16

    Twee Panini-helden opeenvolgend. Mooi hoor.
  4. de waan

    De Voetbalquiz

    Dat was uiteraard Jan Manuel, tevens vader van.
  5. de waan

    Het grote Gianni Infantino topic

    Dan moeten we eerst met de pet rond denk ik.
  6. de waan

    Het grote Gianni Infantino topic

    Ha, ik heb hem er al afgegooid op twitter. Dat geneuzel over musicals continu. Maar goed, hij zal wel een verzetje nodig hebben.
  7. de waan

    Het grote Gianni Infantino topic

    http://www.vi.nl/nieuws/van-praag-garandeert-dat-platini-brandschoon-is.htm Heeft de KNVB / Van Praag al gereageerd?
  8. de waan

    Darten

    En ook nog een toefje Spakenburg als het kan.
  9. de waan

    Darten

    Dan was het waarschijnlijk die 171. De heren weten het vast beter.
  10. de waan

    Darten

    Bijna elk jaar was een beetje overdreven, maar ik weet zeker dat ik al eens eerder een identiek geval heb gezien op het WK. Wie dat was en wanneer precies zou ik niet weten.
  11. de waan

    Darten

    Zoiets gebeurt bijna elk jaar wel een keer. Knap lullig natuurlijk.
  12. de waan

    Transfernieuws Derde Divisie

    Die zat hiervoor inderdaad ook maar ??n jaartje bij Excelsior'31.
  13. de waan

    Topklasse zaterdag seizoen 2015/16

    VoZ baseert zich op wat de clubcorrespondenten doorgeven. HHC is de enige club waarbij ik zelden of nooit het idee heb dat de aantallen te hoog zijn.
  14. de waan

    Darten

    Dan zijn we gelukkig al een paar tergend saaie figuren kwijt.
  15. de waan

    FC Twente Nieuws topic

    Dit is dus precies het soort denken waardoor clubs telkens weer in problemen komen.
  16. de waan

    FC Twente Nieuws topic

    Die zal ook vast niks kosten waarschijnlijk. :omg:
  17. de waan

    Handbal

    Mooi. Vorige keer hadden we namelijk veel te weinig teamsporters op de OS. Maar dit moet wel goed komen dus.
  18. de waan

    Wielrennen

    Thijs Zonneveld opperde al om de Giro dan maar in juli te gaan houden. Lijkt me een prima plan.
  19. de waan

    FC Twente Nieuws topic

    Stevens faalde toch ook keihard toen hij de kans kreeg?
  20. de waan

    FC Twente Nieuws topic

    Ah Honduras, die smaak hadden ze nog niet gehad. Ik geloof niet dat ze ooit weer een keer normaal gaan doen bij Twente.
Bovenaan