Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een alternatieve webbrowser te gebruiken.
Ik zit nu Jamie xx te luisteren. Die had ik links laten liggen, omdat The xx mij niet bovenmatig kon bekoren. Maar dit is toch wel een heel leuk plaatje heb ik het idee. Heeft verder ook bar weinig met The xx van doen.
OJC Rosmalen en Sneek zijn denk ik toch wel echt de zwakke broeders, in degradatieproblemen zie ik ons niet komen. Ik vrees wel dat we ook steeds een punt of vijf achter plek zeven zullen blijven hangen. Het is gewoon te wisselvallig en instabiel om een echte inhaalrace te maken. En het gemis...
Leuk stukje uit 1999, toen het internet nog op kolen liep. De V&D's hebben toen de juiste afslag al gemist.
http://www.npogeschiedenis.nl/speler.WO_VPRO_788948.html
Deze site maakt gebruik van cookies om de inhoud te personaliseren, jouw ervaring aan te passen en om je ingelogd te houden als jij je registreert.
Door deze site te blijven gebruiken, stem je in met ons gebruik van cookies.