Wat is er gebeurd met?

De Wolf

Well-known member
hqdefault.jpg


Forumpauze is voorbij voor Erka.
 

Jozsef

New member
Met wie moet ik nu mijn guilty pleasure delen? Als de donder online, Erka!

 
Laatst bewerkt:

erka

Well-known member
Ben je ook eens 2-3 weken niet aanwezig.... :)

Maar wat Satyr zegt klopt wel. Ik heb niet zoveel zin om te posten momenteel. Beetje forummoe, al dan niet tijdelijk.
Maar lees nog wel mee.
 

Abubakari

Administrator
Forumleiding
Meestal gaat dat bij gevegt gepaard met veel praatjes, ik vind hem wat stil, zeker ivm vorige week.:eek:
 
Bovenaan