Mooi allemaal, maar nu trek je het het ineens helemaal naar Hoogeveen, terwijl ik de algemene situatie probeer weer te geven. Ik denk namelijk dat het voor heel veel clubs helemaal geen interessante optie is. En voor de duidelijkheid ga ik weer even terug naar de opmerking waar het allemaal mee...