Zoekresultaten

  1. de waan

    FC Twente Nieuws topic

    Een beslissing die niet bestaat? Ik ben je even kwijt nu.
  2. de waan

    FC Twente Nieuws topic

    Dus liever kapot dan de optie gewoon verder, maar dan na ??n of twee jaar afzien in de eerste divisie.
  3. de waan

    Districtsbeker 2015/2016

    Mooi man, clublied zingen. :duim:
  4. de waan

    FC Twente Nieuws topic

    Ik betwijfel of dat nu veel anders is.
  5. de waan

    FC Twente Nieuws topic

    Want als ze simpelweg de licentie hadden ingetrokken was iedereen overgegaan tot de orde van de dag?
  6. de waan

    FC Twente Nieuws topic

    Het enige dat niet in de reglementen staat is het cadeautje dat ze krijgen.
  7. de waan

    FC Twente Nieuws topic

    Dan nog is de keuze vrij makkelijk: - Straf accepteren is even door de zure appel heen en dan weer gewoon verder - In beroep gaan is gewoon verder of morsdood
  8. de waan

    Tv-topic

    Ik dacht al, wat is er weinig aandacht voor racisme en Sylvana Simons de laatste dagen.
  9. de waan

    MSC

    Zaterdagnootjes of zondagnootjes? Je moet kiezen!
  10. de waan

    FC Twente Nieuws topic

    Nederigheid komt momenteel niet voor in het Twents woordenboek. Het valt me op dat Twentesupporters kennelijk liever helemaal kapot gaan dan te kiezen voor zekerheid. Waar komt dat rare kamikazefanatisme toch vandaan?
  11. de waan

    MSC

    Bij Be Quick komen jaarlijks tussen de 5 en 10 spelers vanuit de A door voor het 2e. Dan moet er toch ook een zelfde aantal doorstromen. Anti-zaterdagvoetbal. Toe maar. Heb je ook voorbeelden?
  12. de waan

    FC Twente Nieuws topic

    Of proberen voor alle partijen zo snel mogelijk duidelijkheid te cre?ren.
  13. de waan

    Bizar Nieuws

    Kent een kameel emoties als woede? Ik geef hem groot gelijk trouwens. Hij had hem eerst ook nog wel in de fik mogen steken.
  14. de waan

    FC Twente Nieuws topic

    Ziyech heeft ze er zo'n beetje in zijn eentje ingehouden.
  15. de waan

    Even oefenen

    Oei, dat kunnen we nou net niet gebruiken. Ligt Peterselie nog in de bosjes tegenwoordig?
  16. de waan

    FC Twente Nieuws topic

    Wat is dat toch voor raar idee. Is iedereen alweer vergeten dat FC Twente in januari gewoon onder de streep stond? Het is niet zo dat ze derde zijn geworden of zo.
  17. de waan

    MSC

    Mooi allemaal, maar nu trek je het het ineens helemaal naar Hoogeveen, terwijl ik de algemene situatie probeer weer te geven. Ik denk namelijk dat het voor heel veel clubs helemaal geen interessante optie is. En voor de duidelijkheid ga ik weer even terug naar de opmerking waar het allemaal mee...
  18. de waan

    Wielrennen

    Een Nederlander die een grote ronde wint. Het is een idee waar ik nog even moet wennen.
  19. de waan

    Wielrennen

    Raar. Laat Kangert zich lekker leeg gaan rijden.
  20. de waan

    Wielrennen

    Dan kan Kruijswijk dus mooi lachend in het wiel blijven zitten.
Bovenaan