Zoekresultaten

  1. de waan

    FC Twente Nieuws topic

    Ik ben Facebook echt bewust aan het mijden nu anders heb ik binnen een dag ruzie met half Twente.
  2. de waan

    FC Twente Nieuws topic

    Ik dacht trouwens ook nog dat de kamikaze-actie van het in beroep gaan ook nog eens de gemeenschap flink geld gaat kosten als het gevolg is dat Twente omvalt. Dat lijkt me maatschappelijk gezien totaal onverantwoord.
  3. de waan

    FC Twente Nieuws topic

    Ah mooi, die zocht ik. :duim: Daar gaan we morgen eens induiken.
  4. de waan

    Binnenlandse politiek

    Ik krijg sowieso altijd al een beetje het zuur van mensen die alles maar in de hokjes "links" en "rechts" willen duwen, maar als ik dit simplistische gezwets lees kan het niet anders of hij is door Rutger Bregman compleet onder tafel geluld vanavond.
  5. de waan

    Hoofdklasse C zaterdagamateurs 2015/2016

    Heeft hij al eerder gespeeld toch?
  6. de waan

    Excelsior Maassluis: Hup Tricolores!

    Mooi kut, kan ik het weer niet zien.
  7. de waan

    FC Twente Nieuws topic

    Je leest matuurlijk ook alleen maar erg ingekorte en versimpelde persberichten. Op basis daarvan is het lastig oordelen.
  8. de waan

    FC Twente Nieuws topic

    De onderbouwing op de site van de KNVB komt op mij niet heel overtuigend over. Maar ik vrees dat het volledige rapport niet openbaar is.
  9. de waan

    Topklasse zondag seizoen 2015/2016

    Nou ja, we liegen er in ieder geval geen 1000 bij, zoals veel andere clubs doen. Verder is 1400 natuurlijk hartstikke prima. Helemaal geen beroerde ambiance hoor.
  10. de waan

    FC Twente Nieuws topic

    Gelukkig ontlopen ze Losser in de competitie. Meer in het algemeen.
  11. de waan

    Topklasse zondag seizoen 2015/2016

    Verbaast mij ook wel een beetje. Het is niet zo dat UNA bijna geen publiek trekt en een paar jaar terug gingen ze nog met bussen vol naar Kaatsheuvel, toen ze kampioen werden. Zondag waren er ook al niet veel uit Veldhoven viel me op. Ik vind het voor nu wel even prima.
  12. de waan

    FC Twente Nieuws topic

    Als FC Twente dus was gedegradeerd (wat halverwege de competitie een re?le optie was) was het dus sowieso afgelopen geweest?
  13. de waan

    Topklasse zondag seizoen 2015/2016

    Mooi, een thuiswedstrijd in Cuijk, ook wel eens leuk.
  14. de waan

    FC Twente Nieuws topic

    De gemeente geeft een garantie af zodat ze bestaande schulden kunnen herfinancieren. Ik zie niet in wat dat te maken heeft met het niveau waarop ze spelen. Als die sponsoren de keutel nu ineens intrekken moeten ze zich kapot schamen. EDIT: Ik had even wat berichten gemist.
  15. de waan

    FC Twente Nieuws topic

    Ik zou denken een knagend geweten. Maar nu ze kennelijk in beroep gaan zal dat het wel niet zijn.
  16. de waan

    FC Twente Nieuws topic

    De enige reden die ik kan bedenken waarom ze dat doen is dat ze 100% zeker weten dat de Eerste Divisie niet gaan overleven. Anders is het een totaal onverantwoorde kamikaze-actie.
  17. de waan

    District West II

    5C in West I is met zes (!) clubs ge?indigd. Dit is wel heel raar trouwens, degraderen naar een ander district. Bovendien komen er in West II geen nieuwe clubs bij, waardoor de vierde klasse nog verder leeg stroomt.
  18. de waan

    De piramide

    En het terugbrengen van het aantal hoofdklassen heeft ook niks met de beloftenteams te maken. Dat stond sowieso al op de agenda, het werd hooguit wat simpeler om het er nu door te krijgen, omdat er niet veel extra degradanten nodig waren. En clubs uit het noorden moeten met drie hoofdklassen ook...
  19. de waan

    FC Twente Nieuws topic

    - Omdat het niet alleen over tv-geld gaat - Omdat natuurlijk totaal niet objectief is vast te stellen hoe groot de schade is voor andere clubs - Omdat het vooral gezien moet worden als een geste Bedenk er nog maar wat.
  20. de waan

    FC Twente Nieuws topic

    Groningen is een extreem voorbeeld, omdat die net onder Twente stonden op de tv-ranglijst. Bovendien wordt hierbij uitgegaan van het wegvallen van Twente, terwijl dat voor de compensatie natuurlijk geen uitgangspunt was. Dan had Twente hooguit wat plaatsen lager gestaan en hadden alleen b.v...
Bovenaan