En het terugbrengen van het aantal hoofdklassen heeft ook niks met de beloftenteams te maken. Dat stond sowieso al op de agenda, het werd hooguit wat simpeler om het er nu door te krijgen, omdat er niet veel extra degradanten nodig waren. En clubs uit het noorden moeten met drie hoofdklassen ook...