Zoekresultaten

  1. de waan

    Topklasse zondag seizoen 2015/2016

    Alle afdelingen speelden maandag.
  2. de waan

    Topklasse zondag seizoen 2015/2016

    Er werd overal gevoetbald afgelopen zondag, behalve in de Eredivisie. De tijden dat er bij ons tweewekelijks meer dan 1000 mensen langs de lijn stonden is al een eeuwigheid geleden. De opkomst van FC Twente is wat dat betreft erg slecht geweest voor het regionale amateurvoetbal. Hopelijk komen...
  3. de waan

    De Voetbalquiz

    AGOVV ook nog wel denk ik.
  4. de waan

    Topklasse zondag seizoen 2015/2016

    Cairo. Prima scheidsrechter over het algemeen.
  5. de waan

    FC Twente Nieuws topic

    Volgend jaar derde klasse. Maar op een vijandige overname zit bij Sportclub niemand te wachten denk ik.
  6. de waan

    District Oost

    Berkum moet nu SVZW maar uit de hoofdklasse knikkeren.
  7. de waan

    District Oost

    Nog wel even een hoeraatje voor Stevo dat kampioen werd van de 2e klasse en daarmee weer terug is in de 1e klasse. Ik heb stiekem hoop dat daar de oude tijden daar nog weer eens gaan herleven. Dat waren altijd mooie clashes.
  8. de waan

    FC Twente Nieuws topic

    Dat laatste lijkt me wel een juiste conclusie.
  9. de waan

    FC Twente Nieuws topic

    De communicatie was wel erg beroerd ja, dat klopt. Maar zelfs dan zou ik (als ik mij even verplaats in de fan) volgens mij liever hebben gehad dat ze het er bij zouden laten zitten in plaats van het risico op alles of niets te nemen.
  10. de waan

    Strijd om Europees voetbal en de playoffs daarvoor, 2015-2016

    Utrecht lijkt me wel iets verder dan een paar jaar terug. Maar ongeacht welke van de vier het zou zijn geworden, niet ??n van deze clubs haalt het eind van de zomer in Europa.
  11. de waan

    FC Twente Nieuws topic

    Ben wel benieuwd of ze inmiddels al bezig zijn met het oprichten van een nieuwe club.
  12. de waan

    FC Twente Nieuws topic

    Ik gun ze maar even hun emotie. Wat ik alleen echt niet snap is die verbetenheid waarmee het beroepsprocedure wordt gesteund. Maar misschien kan de club niet anders, al kun je ook je vraagtekens zetten bij de levensvatbaarheid van de club als je een jaartje Jupiler League kennelijk niet kunt...
  13. de waan

    FC Twente Nieuws topic

    Ik onthoud mij van iedere mening over FC Twente, hoe zeer mijn vingers soms ook jeuken. Ik zag dat jij al dapper de door clubliefde verblinde fans met realiteitszin van repliek dient. Heel goed.
  14. de waan

    FC Twente Nieuws topic

    Inderdaad, ik zit me langzamerhand groen en geel te ergeren aan het gejammer uit alle denkbare hoeken. Kennelijk is iedereen ook alweer vergeten dat FC Twente halverwege gewoon een dikke degradatiekandidaat was en zonder Ziyech misschien wel gewoon gedegradeerd was. Bovendien lijkt de...
  15. de waan

    Binnenlandse politiek

    Ik versimpelde het op mijn beurt ook weer even om zijn denkwijze aan te geven.
  16. de waan

    Voetbalplaatjes

    Ik heb gewoon een levendig voorstellingsvermogen.
  17. de waan

    Nacompetitie Jupiler League

    Je bedoelt Grolschsallander?
  18. de waan

    Voetbalplaatjes

    Herkenbaar :-) Online sparen vind ik als sex met een opblaaspop.
  19. de waan

    Hoofdklasse C zaterdagamateurs 2015/2016

    Misschien nog wel meer.
  20. de waan

    Binnenlandse politiek

    Het is vooral het idee dat hij geeft dat er homogene blokken zouden zijn, links en rechts. Terwijl er tussen verschillende groepen die je links (en rechts) zou kunnen noemen net zulke grote verschillen zijn als tussen links en rechts. Hij versimpelt het op enorm: Syriza is niet eerlijk en Syriza...
Bovenaan