Zoekresultaten

  1. de waan

    Oranje nieuwstopic

    Maar toch niet een vleugelspits die in een seizoen nog geen drie volle wedstrijden heeft gespeeld?
  2. de waan

    Topklasse zondag seizoen 2015/2016

    Dat laatste. Nu hebben we dit seizoen eindelijk de verdediging eens een keer goed op orde, scoren we niet meer. De drie centrumspitsen hebben bij elkaar 6 keer gescoord, dat zegt genoeg.
  3. de waan

    Promotiewedstrijden hoofdklasse-derde divisie

    Klopt, 2007-2008.
  4. de waan

    Topklasse zondag seizoen 2015/2016

    Mijn adagium is: als je vaker scoort is het altijd verdiend. Eerste helft: erg nerveus spel, UNA sterker in het eerste half uur, paar goede reddingen van Brammer, laatste kwartier komt HSC beter in de wedstrijd. Tweede helft: Duidelijk veldoverwicht van HSC, maar het oude euvel stak weer de kop...
  5. de waan

    Topklasse zondag seizoen 2015/2016

    Dat lijkt me een open deur.
  6. de waan

    Promotiewedstrijden hoofdklasse-derde divisie

    Bij OFC hebben ze toch wel een vrij brede sponsorgroep als ik het reclamebordenbestand zo bekijk. http://www.rtvnh.nl/nieuws/185571/goed-begin-ofc-in-de-nacompetitie-met-samenvatting-en-reacties
  7. de waan

    Nacompetitie Jupiler League

    FC Twente?
  8. de waan

    Topklasse zondag seizoen 2015/2016

    :duim:
  9. de waan

    Districtsbeker 2015/2016

    Die landelijke bekerwedstrijden kunnen ze volgens mij net zo goed afschaffen. Zit vaak in de weg bij nacompetitiewedstrijden en zo boeiend is het nou ook weer niet.
  10. de waan

    Nacompetitie topamateurs 2015-2016

    Maar in de 2e divisie zonder derby was nog tien miljoen miljard keer mooier geweest.
  11. de waan

    Nacompetitie topamateurs 2015-2016

    Dat zijn inderdaad wel opvallende uitslagen. Orion is met een behoorlijk hoog puntenaantal tweede geworden. En ik had Achilles toch ook wel een stuk sterker ingeschat dan FVC. Be Quick is natuurlijk dikke prima. Hup, Andy :duim:
  12. de waan

    Nacompetitie topamateurs 2015-2016

    Is toch juist mooi man. Na vijf seizoenen eindelijk weer eens een derby. Of speel je liever tegen een ploeg uit Zuid Limburg? Ga er alleen wel vanuit dat we hem dan ook gewoon winnen. :oops: Gaat de KNVB nog iets doen met het dossier OFC trouwens? Anders voorzie ik alweer dat we komend seizoen...
  13. de waan

    Topklasse zondag seizoen 2015/2016

    Ik zit nog een beetje "hoog in de emotie", vandaar dat ik wat fel reageer, maar kom op h?, de tekst die ik net quote kan normaal gesproken alleen door een vrouw uitgesproken worden. Het is nog net geen "ach. het is maar een spelletje".
  14. de waan

    Topklasse zondag seizoen 2015/2016

    Als FC Twente en Jong Twente nou wegvallen, mogen de nummers 8 dan ook naar de 2e Divisie?
  15. de waan

    Topklasse zondag seizoen 2015/2016

    Wat een enorme kater man, twee weken op rij verzuimd het af te maken.
  16. de waan

    Topklasse zondag seizoen 2015/2016

    Jij snapt er echt geen reet van, he. Ik dacht hier even rustig uit te komen huilen, moet ik deze onzin ook nog lezen.
  17. de waan

    Districtsbeker 2015/2016

    Ha, die jongens uit Groede volgens jullie nog steeds. Mooi.
  18. de waan

    Topklasse zondag seizoen 2015/2016

    :duim: De bussen zijn onderweg, en ook de afdeling Apeldoorn gaat zich langzaam klaar maken.
  19. de waan

    Topklasse zondag seizoen 2015/2016

    Laat het nou toch gaan, joh.
  20. de waan

    Wielrennen

    En Schippers.
Bovenaan