Zoekresultaten

  1. de waan

    FC Twente Nieuws topic

    Zijstapje: Twente is vandaag ook voor de achtste keer op rij in categorie I ingedeeld. Ook daar is alle speling nu weg, in september moeten ze eruit zijn. Bij een nieuwe licentie zou Twente wat dat betreft ook weer opnieuw beginnen.
  2. de waan

    FC Twente Nieuws topic

    Als ik het een beetje volg zegt de KNVB dat Twente een stap heeft overgeslagen (beroepscommissie) en dat dat bewust is gedaan omdat dan het risico op helemaal geen licentie meer te groot is.
  3. de waan

    Nacompetitie topamateurs 2015-2016

    Ah, okee, dat kon ik even niet vinden, hoe de finales werden gespeeld. Dat maakt het allemaal nog meer onzeker dan. Silvolde zal eerder naar Noord gaan dan Halsteren of DOSKO. Dat lijkt me toch echt een stap te ver.
  4. de waan

    De Voetbalquiz

    Toe maar, Abu.
  5. de waan

    FC Twente Nieuws topic

    Ja, daar is ie advocaat voor geworden, he.
  6. de waan

    Nacompetitie topamateurs 2015-2016

    Nu wel als het goed is.
  7. de waan

    Nacompetitie topamateurs 2015-2016

    Op basis van de huidige stand van zaken zal dit de indeling van de hoofdklassen op zondag worden denk ik: https://www.google.com/maps/d/edit?hl=nl&hl=nl&authuser=0&authuser=0&mid=1A-l1AD-GziD8urQDJGjW_yw33TA De lichtere blokjes zijn de onzekere factoren. En veel is nog afhankelijk van met name...
  8. de waan

    De Voetbalquiz

    Van Tiggelen misschien?
  9. de waan

    Wedstrijdshirts 2015/16

    Go Ahead Eagles in het paars hebben we ook nog gehad. Die Barry Hughes had soms ook wel heel rare idee?n. Het theedoekshirt van Ajax was een uitshirt.
  10. de waan

    Nacompetitie topamateurs 2015-2016

    Bij de heenwedstrijd in Harderwijk was ook al trammelant geweest. Alleen toen tussen bezopen DOVO-fans en Harderwijkse ettertjes. Wat een treurigheid.
  11. de waan

    Wedstrijdshirts 2015/16

    De jaren tachtig waren de jaren van de heiligschennis. Fortuna Sittard in lichtblauw, Veendam in blauw, Willem II in wit, FC Twente in wit. Sparta is voor zover ik weet ook altijd trouw gebleven.
  12. de waan

    Nacompetitie topamateurs 2015-2016

    Het vervolg: Hoofdklasse A: Boshuizen - SJC EDO - Purmersteijn (Nieuwerkerk gedegradeerd; Fortuna Wormerveer, VOC en Alphense Boys uuitgeschakeld) Hoofdklasse B: Vlissingen - HVCH Groene Ster - Heidebloem (Meerssen, Bekkerveld, Nemelaer en SC 't Zand uitgeschakeld) Hoofdklasse C: SVBO - FVC...
  13. de waan

    FC Twente Nieuws topic

    De sanctie is dan ook niet verplichte degradatie, maar intrekken van de licentie.
  14. de waan

    Tv-topic

    En andersom?
  15. de waan

    FC Twente Nieuws topic

    En zo is het dus ook.
  16. de waan

    Opmerkelijk voetbalnieuws

    Waarom is dit nieuws? Deze uitslagen zijn aan de orde van de dag bij dit soort wedstrijden.
  17. de waan

    Een keer top, maar daarna flop

    Maceo Rigters met zijn inmiddels ruim 100 kilo. Allemachtig.
  18. de waan

    Wedstrijdshirts 2015/16

    NEC is van alle clubs in het betaald voetbal door de jaren heen het waarschijnlijk het minst shirttrouw geweest. het balkenshirt hebben ze in verschillende periodes gehad.
  19. de waan

    FC Twente Nieuws topic

    Een negatief advies op het voorgenomen besluit van de licentiecommissie. Hoeft verder geen gevolgen te hebben, maar het gaat de boel wel weer extra ophouden.
  20. de waan

    FC Twente Nieuws topic

    Zo lang we niks weten over de onderbouwing zegt het niet zoveel. Verder is de CSR een soort Ondernemingsraad, die kijken waarschijnlijk vooral naar werkgelegenheid en het belang van de medewerkers. In dat opzicht is een negatief advies ook weer niet zo gek.
Bovenaan