Jij staat vrijwel per definitie achter alles wat zaterdagclubs doen en vinden. Prima, geen enkel probleem mee, maar ga dan niet net doen alsof ik/wij anti zijn als we af en toe wel eens een kanttekening plaatsen of het van een andere kant bekijken. Dat is gewoon volslagen onzin.
En dat je SVZW...