Zoekresultaten

  1. Ska P 187

    Tip van de week internationaal!

    Plaats hier de wedstrijden en eventueel mening daarover die deze week aandacht verdienen cq simpelweg niet gemist mogen worden. Ik trap af met: as zondag 23.15 River Plate - Boca Juniors De grootste derby/ schoppartij op deze aardkloot. Stiekum hopen op rellen. Verder zaterdag om 20.30 Een...
  2. Ska P 187

    Real Madrid - de club senor met Catalaanse roots

    Pique is dan ook wel een domme lul dol op dit soort polemica.
  3. Ska P 187

    Buitenlands nieuws

    Ja maar nu gaan ze lopen bombarderen zonder daadwerkelijk resultaat te hebben, want daar heb je boots on the ground voor nodig en dat is/was de YPG. Dat is dus echt geld weggooien. Turkije gaat die rol echt niet overnemen. Even wat info (die ik niet kan controleren, dus onder voorbehoud)...
  4. Ska P 187

    Wielrennen

    Ik snap niet dat er mensen zijn die zich zo laten opnaaien door RSDG dat ze maar zo tegen een ban zouden kunnen aanlopen. Laat toch lekker gaan.
  5. Ska P 187

    Buitenlands nieuws

    Wat is het belang van Amerika dan? Dat Europa dat niet duidelijk heeft geloof ik (helaas) wel, in dit soort situaties kloten we altijd maar wat aan, maar de Amerikanen dan? Puur en alleen goedkoper oorlog kunnen voeren dankzij de vliegbasis, maar wel inboeten aan de enige effectieve boots on the...
  6. Ska P 187

    Buitenlands nieuws

    Sinds de Amerikanen/ het westen de Koerden/ YPG heeft verkocht voor een vliegbasis in Turkije zal het me allemaal worst wezen. We kloten maar wat aan in Syrie, bommetje hier, bommetje daar, maar er lijkt totaal geen idee achter te zitten. Ondanks dat maakt de YPG nog steeds vorderingen tegen IS...
  7. Ska P 187

    Binnenlands nieuws

    Ook daar zou de cultuurschok veel te hoog zijn, het is allemaal heel logisch hoor.
  8. Ska P 187

    Zonder Blind (niet?) naar Rusland

    Ben ik nog op tijd? Ik zet er wel wat tussen, maar dan heb je wel een echte. Omerta en zo.
  9. Ska P 187

    [EK Kwalificatie] Turkije - Nederland, zondag 6 september

    Is die keeper van Turkije zo goed dat ze niet durven te schieten ofzo?
  10. Ska P 187

    [EK Kwalificatie] Turkije - Nederland, zondag 6 september

    De Leeuw staat in zijn hempje godv!!!!
  11. Ska P 187

    [EK Kwalificatie] Turkije - Nederland, zondag 6 september

    Eigenlijk heb je nog gelijk ook. Staat wel zo?n beetje model voor dit Nederlandse elftal.
  12. Ska P 187

    [EK Kwalificatie] Turkije - Nederland, zondag 6 september

    Of je wisselt op de 60e minuut, om daadwerkelijk wat in spelstijl te willen veranderen, of in de 75e minuut als noodgreep. Zo deed ik het in de goede oude tijd van de PS2 en ik was een toptrainer op gemiddelde moeilijkheid mag ik wel zeggen.
  13. Ska P 187

    [EK Kwalificatie] Turkije - Nederland, zondag 6 september

    Shit ik zit naar de verkeerde wedstrijd te kijken.
  14. Ska P 187

    [EK Kwalificatie] Turkije - Nederland, zondag 6 september

    Ik snap niet waarom die Promes niet speelt voor Narsingh, die vond ik niet zo slecht invallen cq beter als Narsingh. Memphis zijn voorzetjes zijn best okay overigens. Wordt nog wel 2-2 of 2-3, Arda eruit nu, geen probleem. Ach en anders zijn we Blind de oude gelijk weer kwijt. Win win?
  15. Ska P 187

    [EK Kwalificatie] Turkije - Nederland, zondag 6 september

    Ik vind het nog wel meevallen allemaal, dit gaat gewoon goed komen. Een goaltje en die dat hele stadion is stil. Dat vond Blind vroeger als speler heerlijk, en laten we er daar nu net nog eentje van in het veld hebben lopen. :werder:
  16. Ska P 187

    [EK Kwalificatie] Turkije - Nederland, zondag 6 september

    Heee, dat mogen alleen Nederlanders zeggen!
  17. Ska P 187

    [EK Kwalificatie] Turkije - Nederland, zondag 6 september

    Gaat lekker tot nu toe die afscheidsdingen van Jack.
  18. Ska P 187

    [EK Kwalificatie] Turkije - Nederland, zondag 6 september

    Da's lastig wisselen.
  19. Ska P 187

    Binnenlands nieuws

    Ligt er maar net aan welke botten er gebroken zijn natuurlijk.
  20. Ska P 187

    F1 en andere motorsport

    Er was geen fuck aan vandaag.
Bovenaan