Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een alternatieve webbrowser te gebruiken.
Is toch niet zo vreemd. Zolang de problemen in de arme landen niet opgelost worden blijven de vluchtelingen komen.
Er had wat mij betreft veel meer geld naar mogen gaan, zolang wij er maar beter van worden natuurlijk dat weer wel.
Tsja ik heb hier totaal geen problemen mee.
Gewoon aanpassen en doorgaan.
Zolang de kids cadeaus krijgen vinden die alles prima.
Edit ik zit nog in ZP modus, ik zal in het vervolg beter opletten.
Je moet het wel met inflatie ed doorrekenen, maar dan nog is het een goede investering gebleken. Ook wel op het goede moment ingestapt denk ik. Moet je een beetje mazzel mee hebben.
Dat van een dubbeltje kan geen kwartje worden is gelul natuurlijk, maar okay.
Tsjongejonguh die Engelse competitie is toch wel zwaar overschat of niet dan?
Al het geld van de wereld en dan dit soort resultaten.
De Cl kan beter het Spanish Open genoemd worden.
3-0!
Toch vreemd ?beleid?. Renault had toch een eigen team met ons aller geliefde Flavio als manager? Alonso kwam daar volgens mij in terecht na zijn eerst Mc Laren debacle.
Deze site maakt gebruik van cookies om de inhoud te personaliseren, jouw ervaring aan te passen en om je ingelogd te houden als jij je registreert.
Door deze site te blijven gebruiken, stem je in met ons gebruik van cookies.