Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een alternatieve webbrowser te gebruiken.
Deze misstaat niet in die ' we love Russia' clips.
Serieus ik hoop dat er geen doden zijn gevallen en dat de gewonden er weer bovenop komen.
Sjezus het zou je gebeuren.
Dan heeft de pers ook behoorlijk liggen slapen en ik ook waarschijnlijk, want ik had het dus kunnen weten. Hebben we het hier vorig jaar ook over gehad toevallig?
Wanneer je ontwikkelingshulp goed cq slim inzet zullen beide landen er beter op worden.
Verder dacht ik dat Nederland zijn zaken aardig op orde had niet? Kan altijd beter, maar ik ben bang dat dit weinig met geld anzich te maken heeft, maar meer met de manier waarop het gebruikt wordt.
Ik zie hier niets vreemds staan. Lees ook even de reactie van JPHM en denk je dat hier een punt van waarheid in zit?
Ontwikkelingshulp is okay, de manier waarop dit uitgevoerd wordt is waarschijnlijk voor verbetering vatbaar, maar als het goed gebeurt worden we er zelf uiteindelijk ook beter van.
Voordat ik me ga verdiepen even een feitje, een half miljard is geen 500.000 miljoen.
Zeker niet als het over Europa verdeeld wordt.
Die bild doc is in je moedertaal, maar dan de Duitse versie neem ik aan? Zodra ik tijd heb ga ik een poging wagen.
Deze site maakt gebruik van cookies om de inhoud te personaliseren, jouw ervaring aan te passen en om je ingelogd te houden als jij je registreert.
Door deze site te blijven gebruiken, stem je in met ons gebruik van cookies.