Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een alternatieve webbrowser te gebruiken.
Hoe is je Spaans?
http://deportes.atresmedia.com/otros-deportes/seis-muertos-once-heridos-rally-coruna_2015090555eb3bf10cf2897109353928.html
11 gewonden ook.
Ik zag het op het nieuws ja. Zouden 2 kinderen tussen zitten. Ik vind dat altijd wel enge shit hoor die rallies, zeker op wat lager niveau en dan bedoel ik als toeschouwer zijnde. Want waar sta je nou eigenlijk veilig. Het lijkt me echt wel gaaf om te zien, maar ik doe het toch maar niet.
Is het voor deze ronde geen voordeel dat hij zo goed als geen tour de france heeft gereden en dat hij misschien daarom beter presteerd dan verwacht of zie ik dat verkeerd?
Ik vind dat hij in het Nederlands elftal nooit opwaarde is geschat cq het respect (haha zal hij mooi vinden) heeft gehad dat hij eigenlijk wel verdiende. Maar ja wie vraagt wordt overgeslagen.
Okay, wat ik me altijd afvraag, dan heb je 'ze' en dan?
Als ze geen papieren hebben en ze zeggen niet waar ze vandaan komen, waar wou je ze dan naar terugsturen?
Oprechte vraag overigens.
Gat is 2.4 tussen Rossi en de Ducati?s. Nog 6 ronden te gaan. Lijkt me wel genoeg voor de doctor maar hij kan niet gaan aan lopen kloten, want dan gaat het alsnog mis.
Eigenlijk is dit veel leuker als F1. Lorenzo is Pedrosa weer voorbij.
Marquez kan het kampioenschap nu echt vergeten, niets voor hem om zo te vallen. Hier wordt vermeld dat de Honda steeds problemen gaf wanneer je het gas los laat.
Ik heb nooit op een motor gezeten dus het zal wel.
Deze site maakt gebruik van cookies om de inhoud te personaliseren, jouw ervaring aan te passen en om je ingelogd te houden als jij je registreert.
Door deze site te blijven gebruiken, stem je in met ons gebruik van cookies.