Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een alternatieve webbrowser te gebruiken.
Aaaah jammer, Marquez onderuit, de race is gereden wat betreft wie m gaat winnen. Rossi gaat hele goede zaken doen, want Lorenzo rijdt nog steeds 5e, want was ingehaald door Pedrosa.
Vreemde val.
En Lorenzo is ingehaald door beide Ducati?s
Nu wordt het interesant, want als die 2 voorop en Marquez zal voorbij Rossi moeten het ivm kampioenschap het verkloten, dan kan zelfs de op dit moment verliezende Lorenzo nog lachende 5e of in dat geval 3e worden.
Lorenzo heeft het moeilijk op de 3e plaats. Pedrosa lijkt af te haken nadat de 2 Ducati?s m ingehaald hebben die nu de aanval gaan openen op Lorenzo.
Aan de kop Rossi nog steeds aan de leiding en Marquez op het aasgieren koord zoals hij al vaker heeft gedaan de afgelopen races.
Deze lijkt voorlopig te werken
http://www.vipleague.me/motorsports/315976/2/motogp-race-2015---motogp-grand-prix-of-the-silverstone-great-britain-live-stream-online.html
? Raikonen zit er toch al twee jaar en Vettel gaat niet weg nee lijkt me ook niet.
Op dit moment begint de Motogp van GB op Silverstone.
Is uitgesteld vanwege regen, dus voor de liefhebbers een regenrace.
Als Ferrari langskomt, in combinatie met een moterdeal, dan zeg je simpelweg geen nee.
Dan maar 2e viool, dan heb je nog altijd de 4e tot 6e auto van het hele stelletje.
Podiums kunnen halen is dan gewoon een reeele mogelijkheid.
Fingers crossed dan maar.
Dat ligt dus aan de prijs van de seizoenskaart en dat het om de poen draait dat moge duidelijk zijn.
Daarvoor mag je dan wel een wedstrijd zien in de liga waar het beste voetbal van de wereld gespeeld wordt.
FEIT!
Deze site maakt gebruik van cookies om de inhoud te personaliseren, jouw ervaring aan te passen en om je ingelogd te houden als jij je registreert.
Door deze site te blijven gebruiken, stem je in met ons gebruik van cookies.