Zoekresultaten

  1. de waan

    Voetbal op de schop/Super League

    Nee, dit was kennelijk het belangrijkste. Ze deden het in de broek voor de grote clubs. Er is maar ??n manier om de boel te veranderen en dat is collectief niet meer kijken. Ik doe in ieder geval vast mee.
  2. de waan

    Oranje nieuwstopic

    Ja, dat is weer lekker voer voor speculatie.
  3. de waan

    Derde divisie zondag 2016/2017

    O ja, het is al 2016. Quick'20 speelt zondag op het bijveld, omdat het hoofdveld is gereserveerd voor de vrouwen van Twente die voorronde van de CL League spelen. En op de eigen website roept Quick'20 iedereen op naar de vrouwen te gaan kijken. Daar word je toch gek van als je clubman of -vrouw...
  4. de waan

    Binnenlandse politiek

    https://nl.wikipedia.org/wiki/Fascisme Een score van 8 uit 10. Over de andere twee kun je een boompje opzetten.
  5. de waan

    Derde divisie zondag 2016/2017

    31 of zo. Kan de bal nog altijd fijn raken, maar hij kan het allemaal niet meer belopen en wekt ook niet de indruk zich daar erg druk over te maken. Maar dat het een fijne gast ik geloof ik graag. Drinkt in ieder geval graag een biertje en dat is al heel wat bij deze generatie voetballers.
  6. de waan

    Hoofdklasse A 2016/17 (zaterdag)

    Uiteindelijk maar goed dat MSC toen niet promoveerde, want die waren er waarschijnlijk net zo kansloos uitgevlogen als EDO dat seizoen. Haaglandia heeft er inderdaad wel een enorme rotzooi van gemaakt met die punten die bqandy ook al noemt. Ik kan er ook niet echt rouwig om zijn.
  7. de waan

    Binnenlandse politiek

    enz.
  8. de waan

    Derde divisie zondag 2016/2017

    Tuurlijk wel. Bovendien hebben Grondman, Veensma, Nieuwboer en de Ter Hogtjes geen of nauwelijks minuten gemaakt. (Ja, en Garritsen ook, maar die mag hoop ik gaan banken zondag)
  9. de waan

    FC Twente Nieuws topic

    Nu Twente kennelijk weer uit alle hoeken en gaten spelers kan aantrekken, neem ik aan dat die garantie van 32 miljoen door de gemeenschap ook niet meer nodig is?
  10. de waan

    Binnenlandse politiek

    Ik mis wel een beetje de Polen in het programma, of is dat geen probleem meer?
  11. de waan

    Derde divisie zondag 2016/2017

    Wel fijn dat Westlandia 120 minuten voetbal in de benen heeft. Misschien kunnen we daarvan profiteren.
  12. de waan

    Binnenlandse politiek

    Stond er in het partijprogramma van de NSDAP of de AK wel iets over vergassen en concentratiekampen dan? Beetje simpel ook om het ??n op ??n naast elkaar te leggen, het gaat om de patronen. En er is een duidelijk patroon waar te nemen voor wat betreft het steeds maar extremer in de hoek zetten...
  13. de waan

    Binnenlandse politiek

    In dat opzicht is het prima toegesneden op de doelgroep. Kosten uittreding EU: PM. Daar moest ik dan weer wel even om lachen.
  14. de waan

    Binnenlandse politiek

    Is het inmiddels al gelegitimeerd om met dit nieuwe "programma" een vergelijking te trekken met een beweging van zo'n 80 jaar geleden, of gaan we dan nog steeds het vingertje heffen?
  15. de waan

    KNVB Beker 2016/17

    O, hij staat nu toch hier: https://www.youtube.com/watch?v=OeQRUkDdtzc (Waarschijnlijk de gewraakte passages verwijderd)
  16. de waan

    KNVB Beker 2016/17

    Geen idee of ie niet wist wie hij voor zich had, maar het was wel grappig. Dat vonden ze in de studio ook trouwens. Er waren ook flitsen vanuit Ridderkerk. Volgens mij de penalty zelfs in beeld. Het zou terug te kijken moeten zijn, ware het niet dat: "Deze video bevat inhoud van Eredivisie CV...
  17. de waan

    Wielrennen

    Schandalig trouwens, dat paaltje midden op het parcours.
  18. de waan

    KNVB Beker 2016/17

    De HBS-twitteraar was weer in vorm. Ik kreeg de indruk dat de nederlaag niet nodig was geweest. Goede vraag ook van de FC Cupkoorts-verslaggever aan Rowin van Zaanen of hij in het bekertoernooi een mooie gelegenheid zag om zich in de kijker te spelen. Was trouwens wel top gedaan, heb van begin...
  19. de waan

    Districtsbeker 2016/17

    Lekker poultje om erin te komen.
  20. de waan

    KNVB Beker 2016/17

    Ik vind het logisch. Heel veel wedstrijden in een kort tijdsbestek deze maanden en je hebt een brede selectie met spelers die je probleemloos in kunt zetten. Prima om met veel verse krachten te spelen. Afgaande op de berichten kan Eddy langzamerhand toch niet meer om Joost Screever heen.
Bovenaan