Zoekresultaten

  1. de waan

    FC Twente Nieuws topic

    Ja, maar dat was toen het spel nog gaande was.
  2. de waan

    Het grote Bert van Oostveen uitzwaai topic

    Mijn bullshitmeter heeft me wederom niet in de steek gelaten.
  3. de waan

    FC Twente Nieuws topic

    Een klein stukje van een van de vele gaten.
  4. de waan

    KNVB Beker 2016/17

    Ah, vorig jaar was ons licht nog niet goed genoeg, maar nu mogen we kennelijk weer gewoon om 8 uur spelen. En gelijktijdig met Twente thuis, altijd goed voor de recette.
  5. de waan

    Tweede Divisie 2016-2017

    De discussies tussen hem en Bosvelt waren het vermakelijkste van de hele wedstrijd.
  6. de waan

    Het grote Bert van Oostveen uitzwaai topic

    Net zoals Van Oostveen onder Kesler ook hoofd competitiezaken was. De KNVB is het laatste bedrijf waar je gegarandeerd je pensioen haalt als je eenmaal binnen bent.
  7. de waan

    Hoofdklasse A 2016-2017 (Zondag)

    Ja, daar hebben ze wel een beetje pech mee, dat de grens net bij hun door de regio loopt.
  8. de waan

    Beloftenteams in de piramide

    Nu ik er over nadenk, volgens mij dacht bqandy vooral dat de beloftenteams onderin zouden eindigen. Verder zou ik het niet weten.
  9. de waan

    Tweede Divisie 2016-2017

    En het was volgens Buijs juist een nadeel dat de M?hrens en Tankovic'en niet meededen want die zijn vaak minder gemotiveerd. Dat is ineens wel een heel ander inzicht dan voor het weekend. Een kern van waarheid zit er denk ik wel in overigens. Bij Jong Twente was H?lscher de slechtste van het...
  10. de waan

    Beloftenteams in de piramide

    Ik ben wel erg benieuwd wie hadden gedacht dat alle beloftenteams de lachertjes zouden worden. Dat valt namelijk nog wel mee volgens mij. Vooral Almere, Achilles en Den Bosch zijn regelmatig getipt als degradatiekandidaat en die staan ook alle drie in de onderste regionen.
  11. de waan

    Ajax transfer topic

    Dan kan Ziyech ook in dat opzicht mooi die rol overnemen.
  12. de waan

    Hoofdklasse A 2016-2017 (Zondag)

    Bij SJC zitten ze alweer te miepen over de verre reizen. Ik snap daar nooit zoveel van. Maar dan moeten ze vooral niet nog een promoveren. Die clubs uit het westen zijn veel te verwend met al hun afdelinkjes die op een postzegel passen.
  13. de waan

    Beloftenteams in de piramide

    Die was er inderdaad ook niet. verschillende supporters staken even over naar het terrein van Barbaros voor een exotische versnapering. Nou, ik weet niet hoe het precies zit met het naleven van de licentie-eisen voor de accommodaties, maar naar de letter van het reglement voldoen daar heel wat...
  14. de waan

    Tweede Divisie 2016-2017

    1. Ja 2. Opstellingen + posities, doelpuntenmakers + assists, kaarten en wissels.
  15. de waan

    Wielrennen

    Sinds Giant op een Duitse licentie rijdt, wordt het een steeds Nederlandser ploeg. Goed inderdaad dat hij eens elders gaat kijken, want hij zit op een dood spoor.
  16. de waan

    Beloftenteams in de piramide

    Er zit ook nogal wat verschil in heb ik inmiddels mogen ervaren bij Vitesse en Twente. Dat was een wereld van verschil. Bij Twente was helemaal niks qua randgebeuren: geen muziek, geen omroeper, geen tribune, geen publiek (nou ja, 140 man). Op Papendal ziet het er allemaal behoorlijk gelikt uit...
  17. de waan

    Derde divisie zondag 2016/2017

    Bas ter Hogt stond dus in de spits. Lekker logisch. Het totale gebrek aan stootkracht begint zo zoetjesaan toch wel alarmerend te worden. Ook vandaag weer nauwelijks kansen gecreeerd begrijp ik. Zorgelijk.
  18. de waan

    Tweede Divisie 2016-2017

    6x zoveel zelfs. Heeft iemand de samenvattingen al gevonden op de site van Fox?
  19. de waan

    F1 en andere motorsport

    Gelukkig maar. Ik begon me al zorgen te maken.
  20. de waan

    F1 en andere motorsport

    Mogen we Verstappen al affakkelen inmiddels?
Bovenaan