Er zit ook nogal wat verschil in heb ik inmiddels mogen ervaren bij Vitesse en Twente. Dat was een wereld van verschil. Bij Twente was helemaal niks qua randgebeuren: geen muziek, geen omroeper, geen tribune, geen publiek (nou ja, 140 man). Op Papendal ziet het er allemaal behoorlijk gelikt uit...