Zoekresultaten

  1. de waan

    Transfer Deadline Day

    Onverbeterlijk ziekelijk dan.
  2. de waan

    Transfer Deadline Day

    "Er zit zelfs iemand met een korte broek met een laptop op schoot. Dat kan toch niet." :omg: Hij is de nieuwe hoofdredacteur ook al lekker aan het stalken trouwens. Onvebeterlijk die gast.
  3. de waan

    Districtsbeker 2016/17

    Gniffel. Het sterrenensemble kan niet winnen van een zootje Zieuwentse boeren. :duim:
  4. de waan

    Tv-topic

    Ik zie Eva, niks mis mee.
  5. de waan

    Districtsbeker 2016/17

    Ik spreek uit ervaring van wat jaren terug. Overigens is voetbal.nl een ramp als je een beetje snel wilt zoeken.
  6. de waan

    Tv-topic

    Even voor Tapatalk. (Al is het maar voor de peentjes zwetende Janssen.) EDIT: Godver, lazer op Jort.
  7. de waan

    Districtsbeker 2016/17

    Niks zo frustrerend als bekeruitslagen nabellen. Veel clubs boeit het zo weinig dat ze maar wat doorgeven.
  8. de waan

    Transfer Deadline Day

    Vertel...
  9. de waan

    Districtsbeker 2016/17

    Weet iemand wie er door gaat als twee teams met hetzelfde aantal punten en hetzelfde aantal doelpunten voor en tegen zijn ge?indigd? EDIT: Laat maar, heb het al: onderling resultaat.
  10. de waan

    Mobiele telefoons en andere moderne communicatiemiddelen

    Top. Dankjewel. Dat ruimt mooi op. :duim:
  11. de waan

    Mobiele telefoons en andere moderne communicatiemiddelen

    En hoe voorkom je dan dat die apps toch weer automatisch ge?pdatet worden? Is dat een bepaalde instelling? Of doe ie dat niet meer als je hem uitschakelt?
  12. de waan

    Excelsior Nieuws

    :D
  13. de waan

    Mobiele telefoons en andere moderne communicatiemiddelen

    Waaronder allemaal van die standaard geinstalleerde rotzooi die je nooit gebruikt, maar niet kunt verwijderen.
  14. de waan

    Mobiele telefoons en andere moderne communicatiemiddelen

    Nu wel, maar nog steeds kan ik bijna geen apps verplaatsen. Uiteindelijk gaat hij weer naar de app-instellingen en dan is "verplaatsen naar sd-card"nog steeds lichtgrijs. Wel de boel weer wat opgeschoond, dus voorlopig weer even gered. Dank in ieder geval. :duim:
  15. de waan

    Het grote Bert van Oostveen uitzwaai topic

    Met een verslag van Nieuwkoop-RKC. En waarom weet ik dat nog?
  16. de waan

    Transfers 2e divisie

    Dan is ie dus kennelijk ook niet aangetrokken als vierde keeper.
  17. de waan

    Pauw

    En man.
  18. de waan

    Buitenlandse politiek

    Wij betalen de belasting van multinationals?
  19. de waan

    FC Twente Nieuws topic

    Ook FC Twente 3.0 ontkomt niet aan een leugentje op zijn tijd.
Bovenaan