Zoekresultaten

  1. de waan

    4e speelronde

    Stom van Faber dat hij Bacuna niet meteen wisselde. Dat hij rood ging krijgen was na 13 minuten al wel duidelijk.
  2. de waan

    Derde divisie zondag 2016/2017

    Ja, daar heb je wat aan als er twee rechtstreeks uitvliegen.
  3. de waan

    De Voetbalquiz

    CEC en Erica?
  4. de waan

    Tweede Divisie 2016-2017

    Bal kwam via de paal terug en Shakison gaf het laatste zetje
  5. de waan

    Tweede Divisie 2016-2017

    Twente kwalitatief een paar klassen beter, maar na een goede start volldig weggezakt. Niet heel enerverend verder.
  6. de waan

    Tweede Divisie 2016-2017

    Appchinees spelen.
  7. de waan

    Tweede Divisie 2016-2017

    En 1-1 op slag van rust. Terecht, want de "heertjes" geloofden het wel na de 1-0. Wat een droevenis trouwens. Geen omroeper, sowieso geen geluidsinstallatie en op de kop af 138 toeschouwers. Bij Barbaros-SVV'91 aan de andere kant vsn het hek ziet het er gezelliger uit.
  8. de waan

    Derde divisie zondag 2016/2017

    Wat gaan wij dan doen vandaag: 4-4-2?
  9. de waan

    Tweede Divisie 2016-2017

    Krijg de blafhik.
  10. de waan

    Tweede Divisie 2016-2017

    Je kunt er echt geen touw aan vastknopen. Op Soccerway staat bij Kozakken Boys 600, op VoZ 1100. De site van Spakenburg meldt 836 bij De Treffers, Soccerway 450, VoZ 400. In alle gevallen zal de waarheid wel een beetje in het midden liggen. Als er bij De Treffers inderdaad maar 400 waren is dat...
  11. de waan

    KNVB Beker 2016/17

    Ach ja, het kon erger. Maar ik vind het altijd wel leuk om een nieuwe tegenstander tegen te komen. En tegen TEC gaat het toch wel lastig worden om door te komen.
  12. de waan

    Tweede Divisie 2016-2017

    Het was bijna overal laag vandaag. Kennelijk weer van andere bezigheden dan voetbal kijken. Ik begeef mij morgen naar de Hel van Hengelo voor Jong Twente-TEC. Dat zal ook een beste heksenketel worden.
  13. de waan

    KNVB Beker 2016/17

    Wat een kutloting. Nou ja, in ieder geval thuis.
  14. de waan

    KNVB Beker 2016/17

    Ik heb ook de melding dat ie binnenkort begint.
  15. de waan

    KNVB Beker 2016/17

    Waarom beginnen lotingen nooit op tijd?
  16. de waan

    4e speelronde

    2-3?
  17. de waan

    Tweede Divisie 2016-2017

    In Spakenburg waren ze compleet in de war omdat de wedstrijd om 6 uur was. Nog gekker, ze verwijten De Treffers dat ze zo "stug" vasthouden aan zes uur. Waarschijnlijk krijgen ze dan thuis ruzie of zo als ze drie uur later voetbal gaan kijken. Even zoeken op twitter en verbaas je over de...
  18. de waan

    Beloftenteams in de piramide

    De belangrijkste reden dat er op dit moment maar ??n promovendus is, is omdat ze niet overhaast te werk willen gaan. Ik vind dat niet onlogisch, want het is voor Nederland iets compleet nieuws en het is niet gek om eerst eens te kijken hoe het allemaal gaat lopen. Als blijkt dat het allemaal...
  19. de waan

    RIP topic

    Ik ben inmiddels aan het zoeken gegaan en daar zag ik al wat bekende namen. Was mij allemaal niet bekend. Sylvia de Leur bijvoorbeeld. Dat Stephen Hawking ALS heeft wist ik ook niet. Steinz ken ik alleen maar vanwege die ophef destijds bij die strandtent.
  20. de waan

    RIP topic

    Ja, maar ik ken buiten de voetballers amper ALS patienten.
Bovenaan