Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een alternatieve webbrowser te gebruiken.
Van der Lely, Katsikas, Van der Heyden, Ebecilio en Holscher zijn gewoon selectiespelers. En die twee Jensens en Sonny Stevens kun je daar ook nog wel bij rekenen. Vorige week stonden er acht andere spelers in de basis.
Bij Vitesse alleen die Chinees. Maar die kan er geen reet van.
En dan was Dylan George nog met afstand de beste speler. Ik had nog nooit vam hem gehoord, maar ik zou hem als ik Twente was direct overhevelen naar 1.
Die slotoffensiefjes beginnen wel treurig te worden. Zodra we een kwartier voor tijd nog achter staan kunnen we net zo goed stoppen. Met als dieptepunt de beslissingswedstrijd tegen UNA die we eindigden met drie centrumspitsen en 0,0 gevaar. Vorige week ook en vandaag was het na de 1-2 ook...
Aanvankelijk slordig en nerveus, maar het had bij rust ook maar zo 0-3 of 0-4 kunnen zijn. Voortdurend gevaarlijk met doorkomende lopende mensen.
Toen HSC'21 na rust een goede fase had wankelde JVC wel even. De wedstrijd had kunnen kantelen. De 1-2 was een mooi uitgespeelde aanval met goed...
De bekerpot zal er wel stevig ingehakt zijn.
Goed, nul uit twee. Dramatisch zwakke eerste helft, tweede helft een sterk begin, maar na de 1-2 weer alleen maar kansloos de trechter in.
Deze site maakt gebruik van cookies om de inhoud te personaliseren, jouw ervaring aan te passen en om je ingelogd te houden als jij je registreert.
Door deze site te blijven gebruiken, stem je in met ons gebruik van cookies.