Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een alternatieve webbrowser te gebruiken.
Qua naam zou ik denken ADO'20, maar ik heb geen idee hoe die er tegenwoordig voor staan voor wat betreft de selectie. Die hebben de laatste jaren nogal eens te maken gehad met een leegloop.
Zijn meningen en overtuigingen zijn zo in beton gegoten dat het geen enkele zin heeft om in discussie te gaan. Dat ga ik vanaf nu dus ook maar niet meer doen. Verspilde energie.
Ze zijn wel heel overtuigend kampioen geworden vorig jaar in ieder geval. Volgens mij ook wel een aantal aardige 'namen' in de selectie. Club is behoorlijk rap opgekomen, maar het is wel een vereniging waar wat achter zit. Geen suikeroomclubje of zo.
Sjonge weer een open zenuw geraakt merk ik. Lees nou nog eens gewoon mijn post terug en zie waar ik het over heb. Ik heb gewoon niks met dat testosterongedoe van opgeschoten en opgefokte pubers, die net doen alsof ze in een afgeladen stadion zitten, dat domme getrommel en infantiele liedjes...
Ik heb geen idee wat zijn overweging is geweest, maar het lijkt me logisch dat de reistijd er mee te maken heeft gehad.
Maar neemt niet weg dat ik het erg jammer vind.
Deze site maakt gebruik van cookies om de inhoud te personaliseren, jouw ervaring aan te passen en om je ingelogd te houden als jij je registreert.
Door deze site te blijven gebruiken, stem je in met ons gebruik van cookies.