Zoekresultaten

  1. Ska P 187

    Buitenlands nieuws

    'Syri?rs redden mij op het plein in Keulen' Waarschijnlijk oud, maar alsnog een beetje tegenwicht.
  2. Ska P 187

    Binnenlands nieuws

    Maar de dames mtb-en dan weer op een herenfiets, of toch niet?
  3. Ska P 187

    Buitenlands nieuws

    Maar ik leef in het vrije westen en daar mag iedereen zijn/haar mening geven, toch?
  4. Ska P 187

    Binnenlandse politiek

    Yep, dat ontkennen van gevoelens die, al of niet terecht, in de samenleving leven dat werkt echt prima. Wie staat er ookal weer op het punt om de grootste partij van Nederland te worden?
  5. Ska P 187

    Buitenlands nieuws

    Je mag je mening toch wel verkondigen in het vrije westen of?
  6. Ska P 187

    De toekomstige Kuip

    Ik weet niet welk licht ooit bedacht heeft om dat topsportcentrum precies daar te bouwen terwijl je tegenover een heel Varkenoord hebt waar je wat mee kan doen. Dat is echt onbegrijpelijk visieloos geweest. Ik neem dan ook aan dat dit de Feyenoord directie zelf is geweest... Maar inderdaad wel...
  7. Ska P 187

    Bizar Nieuws

    Was dat geen DJ?
  8. Ska P 187

    Bizar Nieuws

    En dat dan aan je kids geven zodat ze alvast kunnen oefenen voor het echte werk. Goede voorlichting hoor!
  9. Ska P 187

    Buitenlands nieuws

    En dan zijn ze volgende week (,via Spanje) weer terug. Nee hou maar lekker in het rijke noorden.
  10. Ska P 187

    De toekomstige Kuip

    Toenertijd dat Nederland en Belgie eventueel het WK zouden krijgen toen is de locatie in de Maas ook onderzocht. Toen bleek dat dit niet doorging is die locatie vanwege te hoge kosten direct geschrapt. Dus zonder potjes hier en daar die los zouden komen voor zo?n ?iconische? locatie is het...
  11. Ska P 187

    Het grote Serie topic!

    Het origineel is inderdaad (nog steeds) beter als het copie. Francis Urquhart is de man.
  12. Ska P 187

    Ronde 20

    Apart, in de wereld ziet men Vlamingen dan were als ?spare Dutch?.
  13. Ska P 187

    De toekomstige Kuip

    Het stomme is dat het allemaal al een keertje is uitgerekend en dat de huidige locatie er als beste uit kwam, of heb ik alleen het gevoel dat elk onderzoek al een keertje eerder gedaan is?
  14. Ska P 187

    Bizar Nieuws

    Ik begin me nu een beetje zorgen te maken op wat voor sites je uithangt Zwammy. Gebruik dit forum aub om je gal te spugen en dan hup zaterdagavond weer naar NAC om vervolgens weer normaal de week in te gaan. Alsof die lui nog niet schieten konden.
  15. Ska P 187

    Binnenlandse politiek

    Je hebt gelijk hoor Leo. Het enige wat jouw generatie slecht heeft gedaan is mijn generatie opvoeden. Zie mijn quote.
  16. Ska P 187

    De toekomstige Kuip

    Huidige plek lijkt me toch het best. 1) lijkt me goedkoper als gedeeltelijk bouwen in een rivier. Al moet het huidige stadion dan wel afgebroken worden wat ook niet gratis is. Kan je misschien wegstrepen tegen het feit dat je dit ook niet meer hoeft te onderhouden. Ook hier zal wel het 1 en...
  17. Ska P 187

    Buitenlands nieuws

    Toch denk je er wel over na en daarmee is het dus een prima cartoon.
  18. Ska P 187

    Binnenlandse politiek

    Als ik bij het plankje kon zou ik precies hetzelfde doen. Fok die ouwe lui. Als ik ergens een hekel heb dan is het een ouwe lul in een snelle Mercedes. Zet er dan maar een lekker wijf in. Ga ik er wel naast zitten en laat ik me een keer rijden, lekker schakelpookie spelen.
  19. Ska P 187

    Bizar Nieuws

    Dat is met die Engelse wijven zowiezo beter.
  20. Ska P 187

    Buitenlands nieuws

    Excuses ik woon in Spanje, hier struikel je er elke dag over. Ik denk dat het iets protestants is, al weet ik niet hoe het in Frankrijk en Italie zit.
Bovenaan