Zoekresultaten

  1. Ska P 187

    Primera División

    Jij hebt volgens mij best wel een hoog verwachtingspatroon van die jongen. Penalty moet hij overigens maar niet meer doen, maar voor de rest ben ik tevreden met hem hoor, zeker met de zaken die hij allemaal aan zijn hoofd heeft.
  2. Ska P 187

    Buitenlands nieuws

    Ik ben benieuwd of de Turken Syri? echt binnen durven gaan. Vervolgens ben ik benieuwd wat de Russen durven.
  3. Ska P 187

    Buitenlands nieuws

    Cerisk of zoiets was dat een ja officieel is de operatie daar afgerond, maar de avondklok geldt nog wel, dus zeg het maar.
  4. Ska P 187

    F1 en andere motorsport

    De MotoGP wordt voor Spanje meer en meer wat schaatsen is voor Nederland. Komend seizoen zal 42% afkomstig zijn uit eerstgenoemd land. Dat neemt toch wel een beetje glamour weg van deze mooie race sport.
  5. Ska P 187

    Primera División

    Lezen is helaas een kunst die ik blijkbaar nog niet helemaal onder de knie heb. Mea culpa enzo. Ben benieuwd of Neymar bij Barca blijft. Ik begreep dat geruchten gingen dat hij 40 miljoen per jaar bij PSG zou kunnen verdienen en dat de clausule niet echt een probleem was om op tafel te leggen...
  6. Ska P 187

    Binnenlandse politiek

    Wanneer puntje bij het paaltje komt dan verraden de Amerikanen de Koerden gewoon weer opnieuw en Europa, wanneer je dat eigenlijk wel van mag spreken doet weer helemaal niets, iets dat eigenlijk erger vind. We gaan onze bondgenoot Turkije toch niet laten vallen jongens, bovendien hebben ze alle...
  7. Ska P 187

    Primera División

    Neymar een eendagsvlieg, ik neem aan dat dit een geintje was?
  8. Ska P 187

    Het PSV-Café

    Als die jongen daar blij mee is.
  9. Ska P 187

    Het PSV-Café

    Nee hoor, ik snap prima waar je zure opmerking vandaan komt. Alsof die jongen er niet hard voor heeft gewerkt. Ja hij heeft geluk gehad in de bedrijfstak waar hij nu in de Nederlandse top actief in mag zijn, maar ik weet niet hoe jong zo?n voetbalcarriere begint, wat er voor gelaten moet worden...
  10. Ska P 187

    Het PSV-Café

    Stumper, hij is 22 jaar en rijdt gewoon zo?n vette bak. Dat hij niet zo nodig een duurdere auto hoeft te rijden moet je denk ik meer zien aan de wereld waarin hij leeft en waar hij zich dus aan spiegelt. Wat Shayman al aangeeft, hij heeft m gewoon overgespoten en is tevreden over het resultaat...
  11. Ska P 187

    Binnenlandse politiek

    Die toespraken in zijn geheel zijn top, maar het wordt zeker niet primetime op iets als ned 1 uitgezonden .
  12. Ska P 187

    De snor en co

    Ze gaan toch gewoon?
  13. Ska P 187

    Primera División

    Je hebt nog mazzel dat je niet voor de copa tegen bar?a hebt gekozen . Dan was je waarschijnlijk de enige toeschouwer geweest.
  14. Ska P 187

    Coke, hasj en pillen! Het 'doorgesnoven neanderthaler topic'

    Jullie zijn in de war met ihh en gevegt. Dat waren ekte nozems enzo.
  15. Ska P 187

    Copa del Rey

    Ik had gedacht dat je dan het Cadiz effect zou hebben? Dan was het gewoon over en sluiten geweest. Net zoals het op dit moment het geval is overigens.
  16. Ska P 187

    Buitenlands nieuws

    Als ze die gasten toch niet aan het werk zetten dan stel ik voor alleen nog maar vrouwen en kinderen binnen te laten. Dan kan er misschien nog iets aan het demografisch probleem gedaan worden.
  17. Ska P 187

    Copa del Rey

    Lekker gemiddelde ook, 3 schoten op goal en drie doelpunten. Er mist er nog 1 van de MSN.
  18. Ska P 187

    Copa del Rey

    Hoppa! 3-0 voor Messi. Hadden ze die Rus maar opgesteld of niet Raul? Dit wordt erg erg ben ik bang. Mooie goals overigens, alledrie.
  19. Ska P 187

    Copa del Rey

    ? Puto in dat geval. Grote mannen spelen en Suarez heeft er al twee inliggen. Die jongen is naar mijn gevoel een astronomisch Messi(as)achtig gemiddelde aan het opbouwen. Mooie goals ook.
  20. Ska P 187

    Buitenlands nieuws

    ? Het 1 sluit het ander uit?
Bovenaan