Zoekresultaten

  1. Ska P 187

    Champions League 2015-2016

    Hou je kop toch eens.
  2. Ska P 187

    Champions League 2015-2016

    Juist, net zoals bij de MotoGP doen ze niet allemaal mee om te winnen., doen eert ook wel een paar anderen mee, maar leidend zijn de Spanjaarden. (Voor de duidelijkheid daar hoort Bar?a ook bij) Dat er vanaf het begin 5 meededen is overigens gewoon met resultaten afgedwongen.
  3. Ska P 187

    Binnenlands nieuws

    Mods!!
  4. Ska P 187

    Coke, hasj en pillen! Het 'doorgesnoven neanderthaler topic'

    Niets daarvan, allemaal naar Spanje. Ik heb hier een heerlijk heropvoedingskamp aan de immer zonnige Costa Blanca voor jullie klaar staan. Zuipen zullen jullie!
  5. Ska P 187

    Coke, hasj en pillen! Het 'doorgesnoven neanderthaler topic'

    Mensen die een kunstje doen voor geld zie ik gewoon als kleine ondernemers en heb ik respect voor. Wanneer ik het een leuk kunstje vind dan geef ik wat, zo niet dan niet. Mensen die gewoon hun hand ophouden geef ik nooit wat, of misschien een broodje als ik uit de supermarkt kom ofzo.
  6. Ska P 187

    Binnenlands nieuws

    Mens en paard hebben hoofden toch?
  7. Ska P 187

    Champions League 2015-2016

    Geen Italianen meer en wederom Spaanse dominantie, begint een beetje op MotoGP te lijken.
  8. Ska P 187

    Champions League 2015-2016

    Gisteren niet, maar voor Arsenal-Bar?a ben ik toch wel even gaan zitten en genieten. Ze moeten het toch maar weer laten zien elke keer een gelukkig doen ze dat ook. Voor de rest vind ik het nergens een gelopen zaak, zodra de knock out fase is aangebroken zit de spanning er overal op. Zie een...
  9. Ska P 187

    Champions League 2015-2016

    Met name op mij natuurlijk, want zoiets geluk noemen bij Su?rez dan snap je er vrij weinig van of in jouw geval je hebt even een minder momentje. Dit is simpelweg de stijl van el pistolero of sinds gisteren ca?ero. Waarschijnlijk het dipje waar je mentaal wel ff inzit na eergisterenavond.
  10. Ska P 187

    Coke, hasj en pillen! Het 'doorgesnoven neanderthaler topic'

    Het heeft hier anders ook gewoon het nieuws gehaald. Iets met respectloos en dat doe je niet denk ik.
  11. Ska P 187

    Fortuna Sittard Nieuws

    Gefeliciteerd! De KNVB moet gewoon eens normale eisen gaan stellen qua contractspelers ed. Als zijn cluppie levert i in de marge aanmoddert dan moet dat toch gewoon kunnen.
  12. Ska P 187

    Binnenlands nieuws

    Als daar geen markt voor is gewoon uit de schappen halen, maar daar zal toch wel niet? Dan kan de Hema wel opdoeken.
  13. Ska P 187

    Binnenlands nieuws

    Wat zou er mis zijn met een eventuele halal rookworst. Als er markt voor is zou ik het lekker doen.
  14. Ska P 187

    Ons Europees voetbaltopic

    Ik denk dat het verschil m zit in de druk waaronder de spelers stonden. PSV had niets te verliezen, Atletico heeft als doelstelling de CL winnen. Daarom had ik eigenlijk ook goede hoop voor PSV wat betreffende de penaltyreeks. Tegen een Bayern of andere eigenlijk grotere ploeg komen ze misschien...
  15. Ska P 187

    Ons Europees voetbaltopic

    Het is nog steeds een sterk Atletico, maar het mist toch wat tov een jaar of twee terug. Evengoed zou ik ze tegen Bayern gewoon een goede kans geven, win er maar eens van. Als zij in de rol kunnen kruipen die PSV vanavond had. Dan zijn ze stugger maar vooral beter (want Spanjaarden die team...
  16. Ska P 187

    Ons Europees voetbaltopic

    Het was in ieder geval spannend.
  17. Ska P 187

    Ons Europees voetbaltopic

    Dit is lachwekkend.
  18. Ska P 187

    Ons Europees voetbaltopic

    Fucking he
  19. Ska P 187

    Ons Europees voetbaltopic

    Het wordt top psychologisch gespeeld hoor, als zijnde een vooropgezet plan.
  20. Ska P 187

    Ons Europees voetbaltopic

    Lekkerrr op naar de penaltyreeks!
Bovenaan