Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een alternatieve webbrowser te gebruiken.
Morughuh en gelukkig nieuw jaar boys!
O ja, Keep on rocking in a FREE world!
Daar ben ik het wel mee eens eigenlijk. (nadat ik de kleine te vreten heb gegeven dan)
1 van de weinige dagen dat ik ervan baal niet in NL te zitten. Hier doen ze vrij weinig aan vuurwerk (met oud en nieuw dan), terwijl zeker in Elche ze over het algemeen wel gek van vuurwerk zijn, maar dus niet met oud en nieuw.
Ah man de geur die er hangt de eerste dag dat er afgestoken mag...
Uit de tijd dat ik ?s avonds laat (voor mijn gevoel) boksen keek op Eurosport of was dat toen nog screensport.
De tijden van Britse helden als Eubank en Benn. Op zoek naar wat partijen uit die tijd kwam ik deze documentaire tegen over het gevecht tussen Nigel Benn en Gerald McClellan. Dramatisch...
Deze site maakt gebruik van cookies om de inhoud te personaliseren, jouw ervaring aan te passen en om je ingelogd te houden als jij je registreert.
Door deze site te blijven gebruiken, stem je in met ons gebruik van cookies.