Zoekresultaten

  1. Ska P 187

    Real Madrid - de club senor met Catalaanse roots

    Belangrijker wat haal je er voor terug?
  2. Ska P 187

    Het grote kalkoen en oliebollen topic

    Morughuh en gelukkig nieuw jaar boys! O ja, Keep on rocking in a FREE world! Daar ben ik het wel mee eens eigenlijk. (nadat ik de kleine te vreten heb gegeven dan)
  3. Ska P 187

    Binnenlandse politiek

    Nu dacht ik dat ze in Polen net een ruk naar rechts gemaakt hadden, maar goed verkeerde forum gelezen blijkbaar.
  4. Ska P 187

    Primera División

    Net dat la Real er een beetje beter in zat te komen inderdaad. Jammer.
  5. Ska P 187

    Primera División

    trainers worden, op dit niveau, toch overschat. Je kan er net zo goed een cabaratier neerzetten voor de sfeer.
  6. Ska P 187

    Primera División

    F..., Mooie goal dat wel van jeweetwel.
  7. Ska P 187

    Het grote kalkoen en oliebollen topic

    Goddamn wat komen die kwartjes soms hard aan.
  8. Ska P 187

    FC Barcelona - el millor club del m?n

    Dat 2016 maar net zo'n mooi jaar moge worden!
  9. Ska P 187

    Primera División

    CR7 had ondertussen al een penalty gemist, nog al en er helaas ook eentje gemaakt. 1-1 dus nu zo aan het begin van de 2e helft.
  10. Ska P 187

    Primera División

    Whoho fijne goal van la Real tegen Madrid hoor! Okay die zijn allemaal fijn. Maar deze nog fijner!
  11. Ska P 187

    Het grote kalkoen en oliebollen topic

    Ekt niet!!! Knalvuurwerk is voor de ekte ekte!!! Ik had van jou op zijn minst verwacht dat je op een melkbus zou zitten.
  12. Ska P 187

    Het grote kalkoen en oliebollen topic

    1 van de weinige dagen dat ik ervan baal niet in NL te zitten. Hier doen ze vrij weinig aan vuurwerk (met oud en nieuw dan), terwijl zeker in Elche ze over het algemeen wel gek van vuurwerk zijn, maar dus niet met oud en nieuw. Ah man de geur die er hangt de eerste dag dat er afgestoken mag...
  13. Ska P 187

    Primera División

    He onnozele, het is al erg genoeg dat we er met zijn allen in trappen, maar nu niet vol blijven houden he!
  14. Ska P 187

    Primera División

    Iets meer of het dubbele, da's wel een verschilletje. Jammer is het, maar begrijpen doe ik het wel.
  15. Ska P 187

    Vechtsporten

    Uit de tijd dat ik ?s avonds laat (voor mijn gevoel) boksen keek op Eurosport of was dat toen nog screensport. De tijden van Britse helden als Eubank en Benn. Op zoek naar wat partijen uit die tijd kwam ik deze documentaire tegen over het gevecht tussen Nigel Benn en Gerald McClellan. Dramatisch...
  16. Ska P 187

    Het grote kalkoen en oliebollen topic

    Persoonlijk heb ik m niet eens staan, ik ben meer van het eten en zuipen met kerst.
  17. Ska P 187

    Het grote kalkoen en oliebollen topic

    In de provincies die jullie al jaren aan Belgi? proberen te slijten is het nog wel bekend dacht ik.
  18. Ska P 187

    Het grote kalkoen en oliebollen topic

    Barbaren, tot en met 6 januari is het kerstmis, namelijk de aankomst van de drie koningen met de cadeautjes! (Voor de kleintjes:hsv:)
  19. Ska P 187

    Eten en Drinken

    10€ drie gangen menu inc drankje en koffie achteraf. Prima kwaliteit. O ja dan heb je wel de dure zaterdag versie te pakken. Haha!
  20. Ska P 187

    Het grote kalkoen en oliebollen topic

    Volgens mij heeft Bonafatius Dalfsen inderdaad overgeslagen.
Bovenaan